Ritter sport
Ton van Wetten, HG: 'Kostenstijgingen dwingen ons tot efficiency'
Ondanks roerige tijden, blijft de missie van HG International om Europees marktleider in schoonmaakmiddelen te worden overeind. Met nog meer...
Ondanks roerige tijden, blijft de missie van HG International om Europees marktleider in schoonmaakmiddelen te worden overeind. Met nog meer...
De toekomst is onzekerder dan ze lange tijd is geweest. 'Daar kunnen we van alles van vinden', vertelt Joost Houben, commercieel directeur bij...
Red Bull kijkt terug op een super goed 2022. 'We groeien double digit in zowel volume als waarde', vertelt Managing Director Jan Smilde. 'Een...
TastyBasics heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Dat roept om een nieuwe positionering die past bij een A-merk. In de nieuwe aanpak...
In een markt onder druk doet Vitakraft het goed. 'We hebben een sterk team', verklaart Managing Director Benelux Constantijn van Gerwen, 'dat de...
Eén van de beste introducties van Vrumona in 2022 is de Royal Club Rose Lemonade 0% suiker. De fles staat symbool voor de duurzame missie van...
Gezonde voeding moet meer onderdeel worden van het totale supermarktaanbod, pleit Pieter Dirven, oprichter van de Smaakspecialist, ontwikkelaar,...
Ondanks de economisch moeilijkere tijden blijft HAK, die dit jaar haar 70-jarig bestaan viert, fors inzetten op verdere verduurzaming van teelt en...
Ook voor The Kraft Heinz Company zijn het dynamische jaren. Maar het bedrijf accelereert juist nu richting de langetermijndoelstellingen: gezondere...
Toen Riedel vijf jaar geleden werd overgenomen door investeringsmaatschappij Standard Investment was er voor de nieuw aangestelde directie werk aan...
Het afgelopen jaar is pittig geweest, waarin de gehele voedingsbranche te maken kreeg met een ongekend hoge inflatie en kostenstijgingen. Erik...
Ook in de categorie snoep, drop en mondverfrissers zijn het roerige tijden. De covidjaren zetten druk op kauwgom en mintjes, al hebben die segmenten...
De afgelopen jaren hebben een sterke impuls gegeven aan de samenwerking tussen fabrikanten en retailers in het algemeen, maar zeker ook bij Heineken....
The world of Meat, the world of Cheese en the world of Plant, zo benadert GoodLife Foods haar portfolio. De snackproducent neemt haar...
Om meerwaarde te creëren in een tijd die wordt getekend door uitdagingen, is de vraag 'wat wil de consument?' relevanter dan ooit, weet...