Fresh Recruitment
Buitenland kort: Kaufland haalt producten Dr. Oetker uit schappen
ZEIST - De Duitse hypermarktketen Kaufland haalt producten van Dr. Oetker uit de schappen. Reden is een meningsverschil over prijzen.
ZEIST - De Duitse hypermarktketen Kaufland haalt producten van Dr. Oetker uit de schappen. Reden is een meningsverschil over prijzen.
LEUSDEN - In de aanloop naar het Industributie-onderzoek publiceert Distrifood tien podcast-afleveringen. Daarin komen de genomineerden in de verschillende categorieën aan het woord.
Merk, marketing en innovatie hebben onder andere van de Pizzabitterballen een groot succes gemaakt. 'Dr. Oetker blijft innoveren en durft boven het maaiveld uit te komen', schrijft de jury van de Distrifood Marketing Award. 'Durf het maar: bitterballen op een Italiaans product.' Brandmanager Ezra van der Heijde en Marketing Manager Dorreke Hachmer verklaren het succes.
AMERSFOORT - Dr. Oetker verhoogt de prijzen van zijn producten volgend jaar, in sommige gevallen gaat het om forse stijgingen.
AMERSFOORT - Dr. Oetker start een mega-operatie om het assortiment gezonder te maken in 2023. Nutriscore is onderdeel van de plannen.
Dr. Oetker introduceert The Good Baker: een range natuurlijk lekkere vega(n) pizza's zonder kunstmatige kleur- en smaakstoffen. 'Net zo lekker als men van ons gewend is, maar waar je verantwoord van kunt genieten.'
Koopmans bestaat dit jaar 175 jaar. Met een duidelijke visie op smaakvolle, gezonde en duurzame voeding, houdt het grootste merk in de bakcategorie vast aan haar oer-Hollandse heritage, maar gaat ze wel met haar tijd mee.
BIELEFELT - De levensmiddelentak van Dr. Oetker heeft onder invloed van corona een recordjaar achter de rug. Het bedrijf noteerde afgelopen jaar een omzetstijging van 9,5 procent naar €3,71 miljard.
Yes it's Pizza introduceerde in 2018 pizza's met groentebodems. Een nieuw product, dat inspeelt op de trends van dit moment en nieuwe kopers aantrekt. Op de stayersranglijst neemt Dr.Oetker de zevende plek in. 'Een mooie verrassing!', reageert trade marketing manager Andor Leerdam.
DOETINCHEM - Kunstenaar Maxime van Amersfoort heeft de winnaar bekendgemaakt van de Wheel of Retail in de categorie Bakproducten.