
‘Ik zie vooral een grote beweging als het gaat om digitalisering. Onze klanten vragen meer om digitale alternatieven, om boodschappen doen...
‘Ik zie vooral een grote beweging als het gaat om digitalisering. Onze klanten vragen meer om digitale alternatieven, om boodschappen doen...
‘Denk niet te snel dat dit voorbij is. We zullen een structurele verandering in aankoopgedrag zien en ook de vraag zal hoger blijven’, stelt Eric...
Drie zaken – innovatie, prijsgevoeligheid en communicatie – vormen de pijlers onder 2021, volgens Olaf de Boer van Jumbo. ‘Juist in onzekere...
Volgens Gerard van Dulmen blijft prijs gezien de economische voorspellingen een belangrijke factor in 2021. De sluiting van horeca is immers eindig....
Het afgelopen jaar was een bewogen jaar voor consumenten, retailpartners en fabrikanten. De komst van COVID-19 bracht ook voor Procter & Gamble (P&G)...
Ondanks de uitdagingen die COVID-19 met zich meebracht, koos Grolsch er dit jaar voor om volop te investeren. In samenwerking, innovaties en...
Met nieuwe technologie onderzoekt Nederlandse Loterij de mogelijkheden om de veranderende consument blijvend van dienst te zijn. Oplossingen voor...
In dit bijzondere jaar zijn de kracht en de relevantie van het merk Bolletje ijzersterk gebleken. Met een sterke verankering in Nederlandse...
De afgelopen jaren bouwde Kraft Heinz hard aan efficiëntie en groei. Hierdoor heeft het levensmiddelenconcern nu de juiste strategie te pakken,...
2020 gaat voor Spadel, net als voor vele andere bedrijven, niet de boeken in als het meest succesvolle jaar uit de lange geschiedenis van het...