Alles over Coca-Cola

Martijn van Weele, Director Commercial Development bij Coca-Cola Europacific Partners Nederland: ‘Doordat we overal aanwezig waren, hebben we unieke ervaringen aan mensen kunnen weggeven, dat zorgt echt voor engagement.’

'De potentie van onze categorie is groot, daar gaan we de komende jaren het maximale uithalen'

Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) kijkt terug op een dynamisch jaar. 'Een jaar waarin we onze strategische visie aanscherpten', vertelt Martijn van Weele, Director Commercial Development. 'Waarin commercie en digitalisering samenkwamen en we veel positieve impact konden maken, samen met onze klanten.'

Foto: Shutterstock

Plus en Coca-Cola voeren samen pilots met QR-codes uit

Plus en Coca-Cola testen samen de verkoop van blikjes frisdrank waarbij een QR-code door de klant moet worden gescand. Deze innovatie draait volgens beide partijen om het principe cash forward.

Foto: Distrifood

Pepsi en Coca-Cola voelen pijn Israël-boycot

Amerikaanse bedrijven, als Pepsi, Coca-Cola, McDonald's en KFC, ondervinden steeds meer de gevolgen van de oorlog in Gaza.

Foto: EPA

Coca-Cola ziet winst dalen in eerste kwartaal

Coca-Cola heeft de omzet in de eerste drie maanden van het jaar zien stijgen, de winst is echter gedaald.

Foto: Shutterstock

Coca-Cola, Unilever en Heineken: Keurmerk influencers verplicht

Wie als influencer voor Heineken, Unilever en Coca-Cola wil blijven werken moet vanaf nu over een landelijk certificaat beschikken.

Coca-Cola lanceert grootste zomercampagne ooit

Coca-Cola lanceert grootste zomercampagne ooit

Het wordt letterlijk een endless summer met Coca-Cola. Maar liefst vijf maanden lang loopt één van de grootste zomercampagnes van het frisdrankmerk ooit, waarbij consumenten tickets kunnen winnen voor de populairste muziekfestivals en sportevenementen. 'Samen met onze klanten integreren we dé sport- en muziekmomenten in de zomer van 2024. Samen sport kijken: een groot(s) moment voor Nederland én onze klanten.'

Foto: The Mill

Coca-Cola-trucks rijden nu ook voor ramadan

ATLANTA - Coca-Cola laat in zijn nieuwste reclame zijn bekende vrachtwagens nu ook rijden ter gelegenheid van het begin van de ramadan.

Foto: Shutterstock

Fabrikanten kort: Reckitt Benckiser boekt in slotkwartaal dikke min

ZEIST - Fmcg-reus Reckitt Benckiser heeft in het vierde kwartaal van zijn handelsjaar een omzet van 3,56 miljard pond (€4,2 miljard) in de boeken gezet.

Van links naar rechts: Joris Hendriks, Koos Janssen, Thijs de Vos, Chantal Wouters, Catrien Dix,  Erik Rietveld en Tom Zegers.

Industributie 2024: Coca-Cola Europacific Partners wint de overall Industributie Trofee

Vorig jaar moest Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) nog drie brouwers voor laten gaan in de categorie dranken. Dit jaar is de beoordeling door de retail sterk gestegen en wint CCEP niet alleen de categorieprijs, maar ook de overall Industributie Trofee voor merkfabrikanten. Bovendien wordt CCEP ook als beste beoordeeld op digitalisering.

Foto: EPA

Coca-Cola komt met exclusief product voor TikTok

ZEIST- Frisdrankgigant Coca-Cola lanceert een nieuwe smaak, Happy Tears, die alleen verkrijgbaar is in de TikTok-shop.