Alles over Bolletje

Export en Business Development Manager Frank Willemars, Marketing Manager Karlijn Ordelmans en Geert-Jan Zandbergen, 
Commercieel Directeur bij Bolletje.

Bolletje zet zich in voor bewust voeden én meer verbinden

Bolletje heeft haar missie en visie aangescherpt. Met "bewust voeden en meer verbinden" ligt de focus nóg meer dan voorheen op het bereikbaar maken van verantwoorde voeding, maar blijft er ook ruimte voor bewust genieten. Tegelijkertijd wil Bolletje zich meer in gaan zetten om een rol van betekenis te kunnen spelen in de veranderende maatschappij.

Het team van Bolletje tijdens de uitreiking van de Wheel of Retail.

Bolletje trekt nieuwe kopers naar het ontbijtschap

Een terechte Wheel of Retail in de categorie Ontbijtproducten gaat naar Bolletje Protein & Low Carb Crackers. Bolletje richt zich hiermee met succes op een nieuwe, jongere doelgroep. Goed voor Bolletje én voor de retail.

Foto: Distrifood

Bolletje wint Wheel of Retail met Protein & Low Carb Crackers

Bolletje Protein & Low Carb Crackers is volgens de Wheel of Retail-jury de beste productintroductie van 2023 in de categorie Ontbijtproducten.

Het marketingteam van Bolletje.

Bolletje breidt het assortiment uit en lanceert de grootste campagne sinds jaren

Het hele najaar kun je niet om Bolletje Crackers heen. Als onderdeel van een brede campagne rondom het belangrijke groeisegment crackers, introduceert Bolletje Pro-Fit Knäckebröd en Protein Low Carb Crackers. Introducties die inspelen op specifieke behoeftes van de consument en waarmee Bolletje onderstreept voor alle generaties en gedragsprofielen een voedzame oplossing te hebben. 'Dit is dé manier om nieuwe kopers naar de categorie te trekken.'

Commercieel Directeur Benelux Geert-Jan Zandbergen (links) en Manager Category & Customer Development Bern Hummelink.

Bolletje: 'Ons briljante bakmanschap maakt ons uniek'

De strategische koers van merkrelevantie en innovatie die Bolletje enige jaren geleden al inzette, blijft ook in deze tijd overeind. Door een scherpe positionering op basis van trends en data weet het bakkersmerk de juiste keuzes te maken, voor zowel de consument als de markt. 'We blijven een relevant merk, ook voor de jongere generaties.'

Nieuw van Bolletje: Tussendoorcrackers

Nieuw van Bolletje: Tussendoorcrackers

Met de introductie van 'Tussendoorcrackers' speelt Bolletje in op het veranderende consumentengedrag van de Nederlander. Steeds meer consumenten switchen van 3 naar 6 eetmomenten per dag waarbij gemak een grote rol speelt. En hoewel gezondheid tijdens dit eetmoment steeds belangrijker is, moeten tussendooroplossingen ook écht lekker zijn.

De Ontbijtmakers: 'Moederdag mag dit jaar extra gevierd worden'

De Ontbijtmakers: 'Moederdag mag dit jaar extra gevierd worden'

Voor veel Nederlanders is het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag. En dat mag soms best een beetje spannender, lekkerder en leuker zijn. Met inspiratieplatform De Ontbijtmakers willen verschillende merken de Nederlandse consument inspireren om hun ontbijtgedrag te veranderen. Het doel: voor alle Nederlanders een lekker, verantwoord en gevarieerd ontbijt.

Deze kruidnoot wint de Smaakvolste Verkiezing van Nederland

Deze kruidnoot wint de Smaakvolste Verkiezing van Nederland

Vorig jaar zomer lanceerde fabrikant Bolletje Nederlands eerste kruidnoten challenge in samenwerking met Q-Music. Luisteraars konden hun idee voor een nieuwe smaak kruidnoot insturen. De winnaar: de Bolletje Red Velvet Kruidnoot. Welke nieuwe smaak wint dit jaar de Smaakvolste Verkiezing van Nederland?

Geert-Jan Zandbergen, Commercieel Directeur Benelux van Bolletje.

'Goede samenwerking met retailpartners leidt tot groei omzet en rendement'

In dit bijzondere jaar zijn de kracht en de relevantie van het merk Bolletje ijzersterk gebleken. Met een sterke verankering in Nederlandse samenleving en kennis van de consument en de markt, weet het bakkersmerk door slimme innovaties, krachtige communicatie en intensieve samenwerking met de handel ook in deze lastige omstandigheden tot een 'win-win-winsituatie' te komen.

Bolletje start initiatief in het doorbreken van ontbijtroutines

Bolletje start initiatief in het doorbreken van ontbijtroutines

Weg met die standaard boterham! Met het initiatief 'De Ontbijtmakers' wil Bolletje laten zien dat ontbijten zoveel leuker en gevarieerder kan zijn.