
Bolletje: ‘Ons briljante bakmanschap maakt ons uniek’
De strategische koers van merkrelevantie en innovatie die Bolletje enige jaren geleden al inzette, blijft ook in deze tijd overeind. Door een scherpe...
De strategische koers van merkrelevantie en innovatie die Bolletje enige jaren geleden al inzette, blijft ook in deze tijd overeind. Door een scherpe...
Met de introductie van ‘Tussendoorcrackers’ speelt Bolletje in op het veranderende consumentengedrag van de Nederlander. Steeds meer consumenten...
Voor veel Nederlanders is het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag. En dat mag soms best een beetje spannender, lekkerder en leuker zijn. Met...
Vorig jaar zomer lanceerde fabrikant Bolletje Nederlands eerste kruidnoten challenge in samenwerking met Q-Music. Luisteraars konden hun idee voor...
In dit bijzondere jaar zijn de kracht en de relevantie van het merk Bolletje ijzersterk gebleken. Met een sterke verankering in Nederlandse...
Weg met die standaard boterham! Met het initiatief 'De Ontbijtmakers' wil Bolletje laten zien dat ontbijten zoveel leuker en gevarieerder kan zijn.
ALMELO - Een aantal fabrikanten heeft de handen in elkaar geslagen om ontbijboxen uit te delen aan vakantiegangers in eigen land. Hoofddoel is om...
DEN HAAG - Volkorenknäckebröd bestaat vaak voor een groot deel uit witte bloem. Dat concludeert de Consumentenbond op basis van eigen onderzoek.
AMSTERDAM - Continental Bakeries uit Dordrecht kreeg enkele jaren geleden ten onrechte geen toestemming om Bolletje te kopen. Het bedrijf ging daarna...
ALMELO - Bolletje groeit de laatste jaren gemiddeld met 5 procent in omzet. Daarnaast hebben klanten het merk uitgeroepen tot Merk van het Jaar. In...