Alles over Was- en reinigingsmiddelen

Jorian van Acker Blommers, Commercieel Directeur P&G Benelux.

'Juíst ook binnen een meer uitdagende context blijft P&G dé drijver van categoriewaardegroei'

Procter & Gamble (P&G) kijkt terug op een succesvol 2024, ondanks uitdagende marktomstandigheden. 'Met z'n allen hebben we weer een sterk jaar neergezet', reageert Commercieel Directeur Jorian van Acker Blommers. 'We hebben veel groei gerealiseerd en categoriewaardegroei gedreven, op een duurzame manier.'

Het team van Unilever tijdens de uitreiking van de Wheel of Retail.

Drie Wheels voor Unilever met Magnum en Robijn

Magnum Double Sunlover ontvangt de Wheel of Retail in IJs, terwijl aan Robijn Wasmiddeldoekjes de Wheel voor Homecare en de Special Wheel Duurzaamheid is toegekend. Een mooie score voor Unilever dit seizoen.

Een navulstation van Fyllar in een Albert Heijn XL. Foto: LinkedIn, Liselotte Graas

AH introduceert navulstations voor wasmiddel met slimme dop

Ook Albert Heijn introduceert navulstations voor wasmiddel. Lidl ging de marktleider in oktober al voor met een pilot in 10 vestigingen.

Foto: Unilever

Nederlander Hein Schumacher van start als topman Unilever

LONDEN - Het Britse was- en levensmiddelenconcern Unilever heeft met Hein Schumacher weer een Nederlander aan het roer.

Lidl zet slimme navulstations wasmiddel op schap en helpt Britten besparen

Lidl zet slimme navulstations wasmiddel op schap en helpt Britten besparen

LONDEN - Lidl helpt Britten met geld besparen door slimme navulstations voor zijn huismerkwasmiddel Formil in de schappen te zetten. Het betreft in eerste instantie een pilot.

Lisa Brouwer en Frank Beelen presenteren de Persil Power Bars.

Persil lanceert met Power Bars nieuwe generatie wasmiddel

Met trots lanceert Persil een nieuwe generatie wasmiddel: Persil Power Bars. De bijzondere capsules bezorgen de consumenten veel gemak. 'En dit wasmiddel is zeer duurzaam,' legt Frank Beelen namens Henkel uit.

Foto: Shutterstock

Henkel schrapt bij reorganisatie 2000 banen

DÜSSELDORF - Fmcg-fabrikant Henkel schrapt uiterlijk eind 2023 wereldwijd 2000 banen. Aanleiding is de eerder aangekondigde vernieuwing van de organisatie.

Foto: Shutterstock

Henkel neemt merkenportfolio onder handen

DÜSSELDORF - De Duitse fmcg-fabrikant Henkel neemt dit jaar zijn merkenportfolio onder handen om zo meer de nadruk te kunnen leggen op zijn belangrijkste merken, als Persil en Schwarzkopf.

Stefan Pichler: 'We willen een klimaat-positief bedrijf worden.'

Henkel roept op: Stop met kleding kopen, rethink fashion

In de supermarkt is Henkel een van de grote drie leveranciers van wasmiddelen. Maar achter de bedrijfsnaam gaat al tientallen jaren een bedrijf schuil dat sterk gericht is op duurzaamheid. Komende introducties gaan dat nog verder onderstrepen.

Harm-Jan Mens, Commercieel Directeur Procter & Gamble.

Procter & Gamble zet duurzame categorietransformatie door

Het afgelopen jaar stond voor Procter & Gamble (P&G) in het teken van het verder versterken van haar productportfolio door te investeren in innovaties en de ondersteuning hiervan. 'Juist de premium producten zorgen voor groei in categoriewaarde', vertelt Commercieel Directeur Harm-Jan Mens. 'We zijn keer op keer in staat categorieën te transformeren op een duurzame manier; voor de lange termijn en met zorg voor de planeet.'