Alles over Vrumona

Directeur Retail bij Vrumona Sandra Vingerling: ‘Het schap moet op orde zijn, geen out-of-stocks, en confrontatie op de juiste plekken in de winkel.’

Winning instore by offering more

Sinds september vorig jaar is Vrumona onderdeel van het Deense Royal Unibrew. Wat brengt de nieuwe moeder Vrumona? En wat gaat de retailstrategie van de Nederlandse drankentak brengen? Directeur Retail Sandra Vingerling licht de plannen toe.

Foto: Vrumona

Vrumona en Tikkie slaan handen ineen

Vrumona en Tikkie bundelen krachten met een gezamenlijke campagne: 'Tikkie voor een blikkie'. Albert Heijn, Jumbo, Plus, Coop, Dirk, Hoogvliet, Jan Linders, Nettorama, Spar, Poiesz, Vomar, Dekamarkt, Boons, Boni, Lidl participeren.

Pepsi gaat ook in België met Vrumona's moederbedrijf in zee

Pepsi gaat ook in België met Vrumona's moederbedrijf in zee

De colaflessen van Pepsi in België en Luxemburg worden voortaan door Royal Unibrew gevuld, het moederbedrijf van Vrumona.

Sustainability manager Inge van Disseldorp en freelance project manager Fokke Snoek bij Vrumona in Bunnik.

Vrumona versnelt op duurzaamheid en relevantie

Sinds afgelopen september heeft Vrumona een nieuwe Deense eigenaar: Royal Unibrew. Een overname die het frisdrankconcern fors meer mogelijkheden geeft in het maken van efficiency slagen, vertelt general manager Ilco Kwast. 'We gaan dan ook versnellen op verduurzaming én onze rol als challenger beter invullen. Hier past ook een aangescherpte missie en visie bij. Door meer op refreshing te focussen, brengen we letterlijk en figuurlijk een verfrissende kijk op het segment. We gaan voor betere alternatieven, in de breedste zin van het woord.'

Foto: Vrumona

Relaunch van Pepsi: Nieuw logo en nieuwe naam Max

BUNNIK - Pepsi onthult vandaag het nieuwe logo en een nieuwe merkfilosofie. Daarnaast kiest de frisdrankenfabrikant voor een nieuwe naam voor Pepsi Max.

Sandra Vingerling, vanaf mei de nieuwe retail directeur bij Vrumona: 'Pepsi Zero Sugar straalt nóg beter uit dat ons merk staat voor 0% suiker en 100% smaak.'

Pepsi onthult nieuw, fris design: 'Onze grootste campagne ooit'

Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert met trots een nieuw, fris design voor Pepsi en een naamsverandering van Pepsi MAX naar Pepsi Zero Sugar. Over de nieuwe uitstraling benadrukt Sandra Vingerling, per 1 mei de nieuwe retail directeur bij het frisdrankconcern, 'Nieuwe look, zelfde smaak. Met deze nieuwe visuele identiteit gaan we nieuwe kopers aantrekken.'

Ilco Kwast, directeur van Vrumona: ‘Er liggen volop kansen om direct op de winkelvloer nog meer impact te maken.’

Ilco Kwast, algemeen directeur Vrumona: 'We gaan marktaandeel winnen'

Ilco Kwast is de kersverse directeur van Vrumona, dat sinds 29 september onderdeel is van het Deense Royal Unibrew. Vrumona gaat zeker profiteren van de voordelen die de nieuwe moeder meebrengt. Tegelijk vraagt de Nederlandse markt om een stevige inzet.

Suzanne Lemckert – van Baal, Category Manager bij Vrumona: 'De shopper heeft meer overzicht en kan nu eenvoudiger tot een gezondere keuze overgaan.'

Vrumona introduceert cola schap van de toekomst

Het afgelopen jaar heeft Vrumona bij Albert Heijn een succesvolle pilot gedraaid met een nieuwe schapindeling voor het cola segment. Na uitvoerig neuro onderzoek en een periode van zorgvuldig testen door het hele land werd het nieuwe cola schap in het najaar uitgerold in 850 winkels. Het resultaat? Een aanzienlijke categoriegroei gedreven door alle colamerken in het segment dankzij meer gepercipieerd aanbod en minder keuzestress voor de shopper.

Het assortiment van Vrumona. Foto: Heineken

Heineken verkoopt Vrumona voor €300 miljoen

ZOETERWOUDE - Heineken verkoopt frisdrankproducent Vrumona. De Nederlandse brouwer wil zich meer richten biervarianten.

Crystal Clear lanceert grootschalige crossmediale campagne

Crystal Clear lanceert grootschalige crossmediale campagne

Crystal Clear heeft deze zomer een grootschalige crossmediale campagne gelanceerd, waar een grote hoeveelheid onderzoek én voorbereiding aan vooraf is gegaan. De nieuwe campagne geeft niet alleen het merk zelf een verfrissende reset, het versterkt ook het beeld van het merk en waar het voor staat.