
DEN HAAG - Nederlandse bierbrouwers verkopen steeds meer alcoholvrij of alcoholarm bier. Dat aandeel stijgt binnen de markt.
DEN HAAG - Nederlandse bierbrouwers verkopen steeds meer alcoholvrij of alcoholarm bier. Dat aandeel stijgt binnen de markt.
De afgelopen jaren hebben een sterke impuls gegeven aan de samenwerking tussen fabrikanten en retailers in het algemeen, maar zeker ook bij Heineken....
DEN HAAG - Het kabinet onderzoekt of het een belasting op suiker in frisdranken en een suikertaks op andere suikerhoudende producten kan invoeren om...
AMSTERDAM - Bierbrouwer Heineken heeft in 2021 zowel de omzet als winst fors zien stijgen, maar voorspelt door de oplopende inflatie de prijzen te...
ZAANDAM – AH legt in de instorecommunicatie deze maand de nadruk op gezond en werkt daarin nauw samen met fabrikanten en non-foodaanbieders....
AMSTERDAM - Alcoholvrije of alcoholarme bieren uit Nederland en Duitsland zijn het populairst. Dat komt naar voren uit onderzoek van webshop...
De speciaalbieromzet, al jaren goed voor dubbele cijfers, kreeg mede dankzij covid-19 in het voorbije jaar een groeispurt. Blonde segmenten...
Swinkels Family Brewers is getransformeerd tot portfoliospeler en daarmee onderscheidend in de branche. Met een rijk aanbod aan authentieke merken...
AMSTERDAM – Biermerk Bud introduceert deze week een alcoholvrije variant in de winkels van Albert Heijn.
DEN HAAG - De reguliere bierconsumptie nam sinds vorig jaar zomer met 8 procent af. Alcoholvrij en speciaal bier zitten juist in de lift. Opvallend...