
Gerard van Dulmen (Superunie): 'Promo-motor gaat zijn tol eisen'
Superunie heeft in 2019 grote stappen gezet. De eigenmerkoperatie G'woon is afgerond en het aanbod is verduurzaamd. Inkoopdirecteur Van Dulmen...

Eric Leebeek (Plus): 'Denk ook eens in volumegroei'
'Zet in op meer volumegroei. Groei door waarde alleen is eindig en geeft andere kanalen ruimte om de supermarkten te beconcurreren', luidt het advies...

Olaf de Boer (Jumbo): 'Ga voor meer beleving en meer winkelgemak'
Het gaat het niet alleen om de prijs, of extra service, of breed assortiment. 'Juist het samenkomen van deze elementen valt erg in de smaak bij de...

'Onze merken hebben mineraalwater uit het vergeethoekje gehaald'
Producten verkozen door de consument, gemakkelijk te vinden voor de shoppers, waarde creërend voor de klanten en ook nog eens ecologisch verantwoord,...

'Ik pleit voor een suikervrij frisdrankschap in de supermarkt'
Net als de laatste drie jaar lag de focus bij Vrumona in 2019 op gezond. Met minder suiker in het complete portfolio en een ruimer aanbod in...

Unilever: 'We moeten met z'n allen meer guts hebben'
'We hebben een goed jaar achter de rug', concludeert Unilever's VP Sales Fred van Beek. 'Er gebeurt veel in de markt, maar ondanks die diversiteit...

SyncForce: 'Over alle afdelingen heen, alle activiteiten managen'
SyncForce levert een uniek softwareplatform dat productontwikkeling verbindt met het delen van productinformatie, intern en met handelspartners....

Dr. Oetker: 'De groeimotor is aangezet door koerswijziging'
2019 was een dynamisch jaar voor Dr. Oetker. Het bedrijf deed een grote stap voorwaarts, wat zorgde voor interne en externe groei. 'We hebben meer de...

HAK wil groenten en bonen in elke maaltijd in Noordwest-Europa
De afgelopen jaren heeft HAK zich met innovaties en consumentencampagnes sterk ingezet voor het vergroten van de consumptie van groenten en...