Alles over Ontbijt

Schoolontbijt. Foto: © Twycer / www.twycer.nl

Dirk geeft 300.000 kinderen fruit tijdens schoolontbijt

Dirk is de nieuwe partner van het Nationaal Schoolontbijt. Honderdduizenden kinderen krijgen daarom deze week groente en fruit van de supermarktketen.

Het team van Bolletje tijdens de uitreiking van de Wheel of Retail.

Bolletje trekt nieuwe kopers naar het ontbijtschap

Een terechte Wheel of Retail in de categorie Ontbijtproducten gaat naar Bolletje Protein & Low Carb Crackers. Bolletje richt zich hiermee met succes op een nieuwe, jongere doelgroep. Goed voor Bolletje én voor de retail.

Foto: Shutterstock

Steeds meer leerlingen krijgen ontbijt op school

DEN HAAG - Een kwart van alle scholen in Nederland biedt inmiddels een schoolontbijt aan. Dat doen ze omdat een groot deel van hun leerlingen uit armere gezinnen komt en thuis geen ontbijt krijgt.

Foto: iStock

Lidl start kerstactie in strijd tegen kinderarmoede

HUIZEN - Lidl biedt klanten dit jaar opnieuw de mogelijkheid om een ontbijtje te schenken aan kinderen uit arme gezinnen.

Foto: Shutterstock

Schoolontbijt: Miljoenenmarkt waar supers graag op inspelen

DEN HAAG - Het schoolontbijt is voor supermarkten een niche die goed is voor miljoenen aan omzet. Inmiddels eten 220.000 leerlingen op school. De maatregel is vorige week met een jaar verlengd. Supermarkten dragen graag hun steentje bij.

Kinderen tijdens een eerdere editie van de Koninggspelen. Foto: Jumbo

Jumbo regelt miljoen ontbijtjes voor Koningsspelen

VEGHEL - Jumbo verzorgt dit jaar opnieuw het ontbijt tijdens de Koningsspelen, die op 22 april worden gehouden. In totaal doen circa 1 miljoen kinderen mee.

Collage: Distrifood

Aldi promoot ontbijt in dik digitaal magazine

CULEMBORG - Aldi claimt het ontbijt. De keten presenteert zijn assortiment online in een digitaal magazine van 53 pagina's. De pay-off is 'Net zo lekker ontbijten, maar dan goedkoper'.

De Ontbijtmakers: 'Moederdag mag dit jaar extra gevierd worden'

De Ontbijtmakers: 'Moederdag mag dit jaar extra gevierd worden'

Voor veel Nederlanders is het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag. En dat mag soms best een beetje spannender, lekkerder en leuker zijn. Met inspiratieplatform De Ontbijtmakers willen verschillende merken de Nederlandse consument inspireren om hun ontbijtgedrag te veranderen. Het doel: voor alle Nederlanders een lekker, verantwoord en gevarieerd ontbijt.

Geert-Jan Zandbergen, Commercieel Directeur Benelux van Bolletje.

'Goede samenwerking met retailpartners leidt tot groei omzet en rendement'

In dit bijzondere jaar zijn de kracht en de relevantie van het merk Bolletje ijzersterk gebleken. Met een sterke verankering in Nederlandse samenleving en kennis van de consument en de markt, weet het bakkersmerk door slimme innovaties, krachtige communicatie en intensieve samenwerking met de handel ook in deze lastige omstandigheden tot een 'win-win-winsituatie' te komen.

Bolletje start initiatief in het doorbreken van ontbijtroutines

Bolletje start initiatief in het doorbreken van ontbijtroutines

Weg met die standaard boterham! Met het initiatief 'De Ontbijtmakers' wil Bolletje laten zien dat ontbijten zoveel leuker en gevarieerder kan zijn.