FreshRecruitment
Dirk geeft 300.000 kinderen fruit tijdens schoolontbijt
Dirk is de nieuwe partner van het Nationaal Schoolontbijt. Honderdduizenden kinderen krijgen daarom deze week groente en fruit van de supermarktketen.
Dirk is de nieuwe partner van het Nationaal Schoolontbijt. Honderdduizenden kinderen krijgen daarom deze week groente en fruit van de supermarktketen.
Een terechte Wheel of Retail in de categorie Ontbijtproducten gaat naar Bolletje Protein & Low Carb Crackers. Bolletje richt zich hiermee met succes op een nieuwe, jongere doelgroep. Goed voor Bolletje én voor de retail.
DEN HAAG - Een kwart van alle scholen in Nederland biedt inmiddels een schoolontbijt aan. Dat doen ze omdat een groot deel van hun leerlingen uit armere gezinnen komt en thuis geen ontbijt krijgt.
HUIZEN - Lidl biedt klanten dit jaar opnieuw de mogelijkheid om een ontbijtje te schenken aan kinderen uit arme gezinnen.
DEN HAAG - Het schoolontbijt is voor supermarkten een niche die goed is voor miljoenen aan omzet. Inmiddels eten 220.000 leerlingen op school. De maatregel is vorige week met een jaar verlengd. Supermarkten dragen graag hun steentje bij.
VEGHEL - Jumbo verzorgt dit jaar opnieuw het ontbijt tijdens de Koningsspelen, die op 22 april worden gehouden. In totaal doen circa 1 miljoen kinderen mee.
CULEMBORG - Aldi claimt het ontbijt. De keten presenteert zijn assortiment online in een digitaal magazine van 53 pagina's. De pay-off is 'Net zo lekker ontbijten, maar dan goedkoper'.
Voor veel Nederlanders is het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag. En dat mag soms best een beetje spannender, lekkerder en leuker zijn. Met inspiratieplatform De Ontbijtmakers willen verschillende merken de Nederlandse consument inspireren om hun ontbijtgedrag te veranderen. Het doel: voor alle Nederlanders een lekker, verantwoord en gevarieerd ontbijt.
In dit bijzondere jaar zijn de kracht en de relevantie van het merk Bolletje ijzersterk gebleken. Met een sterke verankering in Nederlandse samenleving en kennis van de consument en de markt, weet het bakkersmerk door slimme innovaties, krachtige communicatie en intensieve samenwerking met de handel ook in deze lastige omstandigheden tot een 'win-win-winsituatie' te komen.
Weg met die standaard boterham! Met het initiatief 'De Ontbijtmakers' wil Bolletje laten zien dat ontbijten zoveel leuker en gevarieerder kan zijn.