Grow Recruitment
Nieuwe koers: Aldi smelt chocomerken om tot Choceur
Aldi geeft zijn chocoladehuismerkproducten een make-over. De producten van Château en Time4Choco! gaan verder onder de naam Choceur en worden voorzien van een nieuwe verpakking.
Aldi geeft zijn chocoladehuismerkproducten een make-over. De producten van Château en Time4Choco! gaan verder onder de naam Choceur en worden voorzien van een nieuwe verpakking.
All-in-one vaatwastabletten van Aldi, Albert Heijn en Lidl komen goed uit een test van de Consumentenbond. De Jumbo ecologische vaatwastablet all-in one scoort beduidend minder.
LEUSDEN - In de aanloop naar het Industributie-onderzoek publiceert Distrifood tien podcast-afleveringen. Daarin komen de genomineerden in de verschillende categorieën aan het woord.
De markt verandert, en snel, weet HG International. Tegelijkertijd blijft er altijd een basisschoonmaakbehoefte aanwezig die ingevuld moet worden. Door de kern van haar schoonmaakassortiment additioneel aan te vullen, en zo veel mogelijk op maat, zet de expert in specialty cleaning de juiste brandblocks in de juiste winkels.
Sinds 2021 is duurzaamheid prioritair onderdeel van het gehele proces bij HG International. 'Van begin tot eind wordt het nu meegenomen', legt Marketing Director Bregtje van Aalten uit. 'Zowel in de operatie als in de productie. De kwaliteit van de producten gaat dan ook altijd hand in hand met de ingrediënten en de verpakkingen. Waar we impact kunnen maken, doen we dat!'
Met goed marktonderzoek en een ijzersterke productontwikkeling weet Procter & Gamble zowel de retail als de consument aangenaam te verrassen en te overtuigen van de kwaliteit van Dreft Max Power. Twee Wheels zijn de beloning.
ROTTERDAM - Dreft Handafwas Max Power van Procter & Gamble is volgens de Wheel of Retail-jury de beste productintroductie van 2022 in de categorie Homecare & cleaners.
Ondanks roerige tijden, blijft de missie van HG International om Europees marktleider in schoonmaakmiddelen te worden overeind. Met nog meer relevantie verovert HG steeds meer winkelpunten, de toevoeging aan het portfolio van de merken Blue Wonder en Ecozone versterken de positie van de organisatie als winstgevende handelspartner.
Industributie is al 35 jaar lang dé ontmoetingsplek, waar de bedrijfstop van (food)retailers en levensmiddelenfabrikanten samenkomen. Hoogtepunt van het event is de bekendmaking van de resultaten van het Industributie-onderzoek. In deze podcast gaan host Annemarie Brüning en hoofdredacteur Peter Garstenveld in gesprek met de genomineerden.
ALMERE - Fabrikant van schoonmaak- en onderhoudsproducten HG heeft een nieuwe topman.