Alles over imago

Aldi wacht nog altijd op betere tijden
ZEIST - Na een miljoeneninvestering in de ombouw van de helft van zijn ongeveer 500 Nederlandse filialen naar de Aniko 2.0 formule, wacht Aldi nog op...

Hoe kan Aldi nu in deze tijd verliezen?
Nederlandse klanten zijn aan het downtraden. Van A-merk naar huismerk en van service-formule naar discounter. Portal manager Joep Meijsen van...

Supermarkten moeten ook zichzelf met een goed imago verkopen
ZEIST - Supermarkten zijn steeds meer een kop van Jut. Zeker door de pijlsnel opgelopen inflatie wordt naar de supers gewezen. 'Graaiers', klinkt...

Imago supermarkt oppoetsen: 'Toon begrip voor de pijn van klanten'
ZEIST - Supermarkten krijgen de laatste tijd nogal wat naar hun hoofd geslingerd. Ze zouden zich schuldig maken aan graaiflatie, willen alleen de...

Jumbo begeeft zich zonder schaatsen op glad ijs
Jumbo rijdt een scheve schaats door te stoppen met de sponsoring van de schaatsploeg. Ook al omdat AH met Zaanlander het schaatsen eveneens sponsort.

Waarom niet trots op de super?
Jumbo-ondernemer Monique Ravenstijn betreurt het dat supermarkten worden neergezet als graaiers. Het is tijd het werkelijke verhaal te vertellen,...

Klantenklik maakt Jumbo Lienden wéér de klantvriendelijkste
LIENDEN - Jumbo in Lienden is opnieuw verkozen tot de meest klantvriendelijke supermarkt van de keten. Voor het tweede jaar op rij wint de supermarkt...

De valkuilen van 2003 zijn weer in zicht
Albert Heijn heeft qua omzet een topjaar achter de rug, maar ligt vanuit de buitenwereld steeds meer onder vuur. Dat gaat ten koste van de merkkracht...

Merkkracht 'té arrogant' AH krijgt fikse knauw
ZAANDAM - Albert Heijn behoort niet langer tot de drie sterkste retailmerken van Nederland. De formule wordt als té arrogant ervaren en is de...

Aldi jaagt op groot aantal hr-specialisten
CULEMBORG - Aldi maakt serieus werk van zijn personeelsbeleid. De oerdiscounter zoekt momenteel door heel het land naar hr-managers.