Eurofins Food Safety Solutions
Albert Heijn wil van iedere AH-supermarkt inzicht in de rapportages van de aangesloten ongediertebestrijder.
Albert Heijn wil van iedere AH-supermarkt inzicht in de rapportages van de aangesloten ongediertebestrijder.
Albert Heijn controleert in de winkels, mede door druk van buitenaf, al enige tijd streng op juiste prijsweergave en hygiëne.
Bij vier filialen van Aldi was de hygiëne afgelopen maand niet op orde, blijkt uit inspectieresultaten van de NVWA. Die publiceert sinds kort ook de uitkomsten van controles bij supermarkten.
Consumenten willen een zakdoek die zacht, sterk en duurzaam is. Daarom zorgt Tempo voor de beste combinatie van zacht, wasmachinebestendig en duurzaam: de nieuwe Tempo 3-in-1. Met focus op deze drie USP's in campagnes en op de verpakkingen, zorgt het A-merk er voor dat de producten top-of-mind zijn bij de consument.
VLAARDINGEN - Jumbo Wuijts in Vlaardingen is vanwege een muizenplaag op last van de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit (NVWA) gesloten.
Met innovaties en de opname van deodorant en showerbars bij Albert Heijn timmert Foamie aan de weg. 'We blijven met Foamie altijd doorontwikkelen met verbeterde versies maar ook met een nieuw assortiment. Bovenal zijn onze producten plasticvrij', zegt Anne-Marie van Nes, Managing Director van New Flag Benelux.
Ondanks roerige tijden, blijft de missie van HG International om Europees marktleider in schoonmaakmiddelen te worden overeind. Met nog meer relevantie verovert HG steeds meer winkelpunten, de toevoeging aan het portfolio van de merken Blue Wonder en Ecozone versterken de positie van de organisatie als winstgevende handelspartner.
LEIDSCHENDAM - Jumbo Foodmarkt in Westfield Mall of the Netherlands opent de deuren weer nadat de zaak bijna een week dicht was vanwege een muizenplaag.
ZEIST- Een Jumbo Foodmarkt is al dagen gesloten vanwege overlast door muizen. Inspecteurs van de NVWA sloten de vestiging van het grootste format van Jumbo afgelopen vrijdagmiddag.
Langzaam maar zeker verovert Foamie de Nederlandse markt. Het in Duitsland nummer één verzorgingsmerk voor de bewuste consument onderscheidt zich door planeetvriendelijke verzorgingsproducten die opvallen in het schap en kwalitatief uitmuntend zijn. Managing Director Niki Epstein: 'Onze nieuwste innovatie, Foamie Deo, is hier een perfect voorbeeld van.'