FreshRecruitment
Lidl zet vanaf vandaag groots in op planetary health diet
Lidl zet vanaf vandaag in op het 'planetary health diet' om klanten te helpen gezond en verantwoord te eten.
Lidl zet vanaf vandaag in op het 'planetary health diet' om klanten te helpen gezond en verantwoord te eten.
Bert Baron ziet middenin de voorbereidingen voor decemberdiners het voorstel van het RIVM langskomen om supermarkten te belonen voor het promoten van gezond eten. Daar heeft hij wel een mening over.
Lidl lanceert een nieuwe campagne om het brede assortiment aan gezondere en duurzamere producten te benadrukken. Daarnaast loopt er een spaaractie waarbij klanten kunnen sparen voor gratis gezonde producten uit de Schijf van Vijf.
Bereid een smakelijke saus die er ook nog eens lekker uitziet, maar dan zónder vet, toegevoegde suikers, dierlijke producten, lactose en gluten. De meeste koks zouden lachend bedanken voor deze uitdaging, maar de Driessen Group of Companies uit Deurne zette er hun tanden in en bracht een nieuw, gezonder sausmerk op de markt: Callowfit. Na zeven jaar volharden en ontwikkelen staat het nu in meer dan veertig landen op de schappen.
Albert Heijn maakt op zijn website extra plek voor gezonde leefstijl. In deze online omgeving staat informatie over bijvoorbeeld beter eten en goed slapen.
Distrifood-redacteur Joep Meijsen keek de film Unfrosted en las het nieuwe boek van Teun van de Keuken. Twee producties waarin de voedingsindustrie (bijna) wordt neergezet als een variant op de georganiseerde misdaad. Het is tijd om consumenten te helpen gezonder te eten.
Eind oktober maakt Protaste - Premium Protein Meals haar intrede in het vers bereide kant-en-klare maaltijden schap. Voor de lekkere eters die bewust kiezen voor een gezonde levensstijl, voor sporters die elke dag opnieuw willen presteren en voor de singles die geen tijd óf door de waan van de dag geen zin hebben om te koken.
UTRECHT - Plus en Stichting Thuisgekookt slaan de handen ineen om goed eten toegankelijk te maken voor de hele buurt. Ze lanceren hiertoe een campagne.
DEN HAAG - Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) gaf Albert Heijn een standje omdat het een reclamecampagne voerde om voedelkeuzelogo Nutri-Score te promoten.
UTRECHT - Plus trapt 2022 af met een campagne die zich richt op het maken van gezonde en bewuste voedingskeuzes: Goed Eten. Singer-songwriters schreven hiervoor een speciaal lied.