Alles over Food Data

Foto: GS1

Jumbo: Samen investeren in productdata is noodzaak

Jumbo hamert op samenwerking in de foodbranche bij het investeren in verpakkingsdata.

Aan welke voorwaarden voldoet succesvol AGF-product?

Aan welke voorwaarden voldoet succesvol AGF-product?

'Waarom zou je een product introduceren zonder eerst diepgravend onderzoek te doen? En dus puur af te gaan op aannames?' vraagt Wim van den Berg,...

Foto: Plus

Potentie retailmedia enorm, maar nog volop valkuilen

In theorie kunnen supermarkten merken perfect helpen bij het behalen van de verkoopdoelstellingen. Via retailmedia kan een merk immers veel...

Een relevant assortiment door het creëren van een destination category

Een relevant assortiment door het creëren van een destination category

'Retailers starten met de analyse van productrotatie: wat is de verkoopfrequentie? Vervolgens kijken ze naar het rendement: wat is de...

Foto: Michel Zoeter

Merken Top 100: De volledige ranglijst

De Merken Top 100 over 2023, de complete ranglijst.

Foto: Michel Zoeter

Merken Top 100: De ranglijst op groeipercentage

De Merken Top 100, maar dan gesorteerd op groeipercentage.

Manfred Lukkezen, COO bij Verstegen en Arjan Levisson, director food bij Slimstock.

Verstegen gaat supply chain integraal aansturen

Verstegen Spices & Sauces zet een grote stap voorwaarts in de aansturing van zijn supply chain. Door de transitie van order- naar forecast-gestuurd...

Snoepfabrikant CCI brengt sales en supply chain op één lijn

Snoepfabrikant CCI brengt sales en supply chain op één lijn

Continental Candy Industries gebruikte Slim4 eerder alleen voor forecasting, maar gaat hier nu ook de productie en inkoop mee aansturen. Dit zorgt...

Woman shops juice using phone grocery list in supermarket

Hoe vier supermarkten succesvol digitaal transformeerden

In een wereld waar elke indruk, klik en euro telt, is wendbaarheid een kunst. Snakeware, een data-driven digital agency, belichaamt deze...

Het belang van een goede forecast

Het belang van een goede forecast

Voor foodbedrijven is een goed forecastproces cruciaal. Want kun je nauwkeurig voorspellen wat je klant gaat bestellen, dan kun je efficiënter...