Ritter sport
Jumbo: Samen investeren in productdata is noodzaak
Jumbo hamert op samenwerking in de foodbranche bij het investeren in verpakkingsdata.
Jumbo hamert op samenwerking in de foodbranche bij het investeren in verpakkingsdata.
'Waarom zou je een product introduceren zonder eerst diepgravend onderzoek te doen? En dus puur af te gaan op aannames?' vraagt Wim van den Berg,...
In theorie kunnen supermarkten merken perfect helpen bij het behalen van de verkoopdoelstellingen. Via retailmedia kan een merk immers veel...
'Retailers starten met de analyse van productrotatie: wat is de verkoopfrequentie? Vervolgens kijken ze naar het rendement: wat is de...
De Merken Top 100 over 2023, de complete ranglijst.
De Merken Top 100, maar dan gesorteerd op groeipercentage.
Verstegen Spices & Sauces zet een grote stap voorwaarts in de aansturing van zijn supply chain. Door de transitie van order- naar forecast-gestuurd...
Continental Candy Industries gebruikte Slim4 eerder alleen voor forecasting, maar gaat hier nu ook de productie en inkoop mee aansturen. Dit zorgt...
In een wereld waar elke indruk, klik en euro telt, is wendbaarheid een kunst. Snakeware, een data-driven digital agency, belichaamt deze...
Voor foodbedrijven is een goed forecastproces cruciaal. Want kun je nauwkeurig voorspellen wat je klant gaat bestellen, dan kun je efficiënter...