FreshRecruitment
Welke advertentiemethode is het meest effectief bij prijspromoties?
Iedere maand duikt EFMI in de wetenschappelijke literatuur. Ditmaal kijkt Marisa van Aalst naar welke aanpak het beste werkt bij prijspromoties.
Iedere maand duikt EFMI in de wetenschappelijke literatuur. Ditmaal kijkt Marisa van Aalst naar welke aanpak het beste werkt bij prijspromoties.
Iedere maand duikt EFMI in de wetenschappelijke literatuur. Ditmaal kijkt Nikki Numan naar producten die bijna over de datum zijn. Kopers zijn bang gierig te lijken. Hoe kunnen supermarkten die indruk wegnemen?
Iedere maand duikt EFMI in de wetenschappelijke literatuur. Erjen van Nierop keek naar de effecten van winkelvernieuwing op bestaande en nieuwe klanten.
Iedere maand duikt EFMI in de wetenschappelijke literatuur. Ditmaal kijkt Nikki Numan naar schapindeling van supermarkten. Wat werkt beter: indelen op productvoordelen of -kenmerken?
Onderzoekers van EFMI Business School houden structureel wetenschappelijke publicaties bij voor Distrifood. Erjen van Nierop kijkt naar hoe belangrijk de ondernemer is voor het succes van de supermarkt.
Onderzoekers van EFMI Business School houden structureel wetenschappelijke publicaties bij voor Distrifood. Nikki Numan kijkt naar het effect van brandstores op online- en offlineverkopen.
Iedere maand duikt EFMI in de wetenschappelijke literatuur. In deze academic update neemt Tom Wielheesen de impact van gemakswinkels op de gehele supermarktketen onder de loep.
Onderzoekers van EFMI Business School houden structureel wetenschappelijke publicaties bij voor Distrifood. Erjen van Nierop kijkt naar de volgorde van gezonde en ongezonde keuzes van klanten.
Iedere maand duikt EFMI in de wetenschappelijke literatuur. Ditmaal kijkt Nikki Numan naar het effect van demografie en situatie op online boodschappen doen.
Onderzoekers van EFMI Business School houden structureel wetenschappelijke publicaties bij voor Distrifood Magazine. In deze editie kijkt Tom Wielheesen naar het aanbieden van alternatieven bij online boodschappen.