Deze week rijdt de Wheel on Wheels-bus weer rond om prijzen uit te reiken voor de beste nieuwe producten geïntroduceerd in 2021. De aftrap van deze editie van de Wheel of Retail start met de categorie Diepvries, waarbij Mora de winst pakt met hun nieuwe snack.
Borrelconcept
Het prijswinnende product van Mora kwam in 2021 op de markt, een borrelconcept op basis van kaas, in twee vegetarische smaken: Nacho Cheese en Chili Cheese Bites. De Nacho Cheese Bites hebben een vulling van cheddar en Goudse kaas. Daarnaast zijn er ook de Chili Cheese Bites, met een vulling van Goudse kaas, cheddar en mozzarella en een toevoeging van groene jalapeñopepers. Beide hebben een krokant korstje.
Het juryoordeel
De jury heeft vooral lof voor de langetermijnprestaties van Mora, die er telkens weer in slaagt een relevante introductie in de categorie te lanceren. Het bedrijf won vorig jaar ook al met de introductie van de Vegetarische Mini Mix.