‘Alle disciplines onder één dak is groot voordeel tijdens crisis’

‘In tijden van crisis merken wij de voordelen dat we alle disciplines in eigen huis en onder één dak hebben’, vertelt commercieel directeur Shella Blancaflor van Bickery Food Group B.V. Het bedrijf is een onafankelijk distributeur van premium brands en heeft al meer dan 40 jaar expertise in fast moving consumer goods.
Delen:
Shella Blancaflor: ‘In het vervoersproces is de veiligheid maximaal opgevoerd.‘

‘Wij bieden one-stop-shopping met een eigen magazijn, eigen vervoer, eigen designafdeling, EDI en GS1 beheer en eigen sales- en marketing collega’s. We hebben echt alles in eigen hand en dat blijkt een groot pluspunt in deze crisistijd’, merkt Blancaflor op.

‘Met eigen vervoer zijn wij, indien noodzakelijk, in staat nog dezelfde dag een order te leveren.’

In het vervoersproces is de veiligheid natuurlijk maximaal opgevoerd. Als leidraad wordt aan alle medewerkers gevraagd de RIVM-voorschriften in acht te nemen. ‘Hoofdregels zijn onder meer: afstand bewaren en desinfecteren van hulpmiddelen in magazijnen en op de vrachtwagens.’

Hoogwaardig alternatief

Het assortiment van Bickery kan bovendien een verrassend alternatief zijn voor producten die in deze tijd niet snel leverbaar zijn.

‘Wij werken met iconische merken zoals Bonne Maman, Tabasco, Daim, worstconserven van Meica, Tropical Fruit Drinks van Maaza, specialiteiten van Hengstenberg en de biologische lijn van De Olmenhorst. Het gaat bij Bickery niet om grote volumemerken, maar om kwalitatief hoogwaardige alternatieven.’

Dit artikel is gesponsord door www.bickery.nl