Broks Bloemen biedt vele voordelen

Broks Bloemen biedt vele voordelen
Het assortiment is inclusief actie(s) afgestemd op de consumentenwens.

Broks Bloemen streeft ernaar om met volume, scherpe prijzen en een groot wisselend assortiment de consument in de supermarkt te verleiden tot impulsaankopen.

De concepten ‘Online Retail Groothandel’ en ‘Full Service Merchandising’ van Broks Bloemen realiseren het sfeervolle shop-in-shopeffect. Er wordt op een transparante manier gewerkt en er zijn korte lijntjes waarin alle wensen bespreekbaar zijn.

Broks Bloemen levert sinds 1975 een uitstekende service in bloemen en planten met jarenlange ervaring en vakmanschap. Met in totaal 70 medewerkers een volautomatische bloemenlijn en onze moderne binderij waar onze vakbekwame bloemisten dagelijks actief zijn om boeketten er arrangementen gereed te maken voor onze klanten.

Modulair leveren

Een specifieke kerstafdeling.

De specialiteit is het modulair leveren van een uitgebreid assortiment van topkwaliteit. Zowel kleine verkooplocaties als grote supermarkten worden uitstekend bediend. Met de Full Service Merchandising verzorgt Broks een shop-in-shop die aansluit bij de wensen van de consument en zo de omzetgroei bevordert.

Voor winkeliers die graag zelf hun bloemenafdeling invullen is er ‘Online Retail groothandel’, met een bestelmogelijkheid via internet en levering de volgende dag.

Flexibel

Broks is een goede partner in de overdracht van vakkennis, verkoopondersteuning, verzorgingstips en zelfs maatwerk in interieur. ‘Ons doel: met volume, scherpe prijzen en een groot wisselend assortiment willen we de consument verleiden tot impulsaankoop’ vertelt commercieel directeur Rick Broks. Doordat Broks het hele proces in eigen beheer heeft, kan er zeer flexibel geschakeld worden.

Alle merchandisers hebben een vaste klantenkring en zorgen met hun kennis voor een compleet verzorgde bloemenafdeling. Lokale gebeurtenissen en feestdagen kunnen naar wens worden ingevuld.

Sterke punten op een rij:

  • Bloemenkennis sinds 1975
  • 7500 m2 bloemenwereld, nieuw DC
  • Volledig proces in eigen beheer (van kweker tot verkooppresentatie)
  • Groot assortiment, betaalbare prijzen
  • Retail ready concept
  • Maatwerkoplossing meubilair
  • Verkoopondersteuning (promotiemateriaal, lokale differentiatie, verzorgingstips)
  • Garant voor product, recht van retour
  • Assortiment inclusief actie(s) afgestemd op consumentenwens
  • Meetbare verkoopresultaten

Bij Broks Bloemen bent u in vertrouwde handen. Is uw bloemenafdeling klaar voor een upgrade? Kies voor complete ontzorging met Broks Bloemen.

Dit artikel is gesponsord door Broks Bloemen.

Maudie van den Broek, Marketing Coördinator met CEO Piet Driessen: ‘De internationale retail pikte 
Callowfit veel sneller op dan we hadden verwacht.’

Callowfit-sauzen: een gezondere en smaakvolle keuze

Bereid een smakelijke saus die er ook nog eens lekker uitziet, maar dan zónder vet, toegevoegde suikers, dierlijke producten, lactose en gluten. De meeste koks zouden lachend bedanken voor deze uitdaging, maar de Driessen Group of Companies uit Deurne zette er hun tanden in en bracht een nieuw, gezonder sausmerk op de markt: Callowfit. Na zeven jaar volharden en ontwikkelen staat het nu in meer dan veertig landen op de schappen.

CJ Food's bibigo nieuwe standaard retailmarkt

CJ Food's bibigo nieuwe standaard retailmarkt

Nederlanders zijn grote liefhebbers van Koreaans eten, te midden van de wereldwijde opkomst van de Koreaanse culturele invloed. Uit gegevens blijkt dat Nederland in 2023 de op drie na grootste importeur van Koreaanse ramen en de op twee na grootste importeur van kimchi was. Dit laat zien dat Nederland een belangrijk exportpunt voor Koreaans eten in Europa is.

De zussen Margriet (links) en Annelies Looije (rechts) staan sinds 2020 aan het roer van Looye Kwekers.

Superior Taste Award voor 'smaakvolste tomaten'

Als je de supermarkt inloopt, dan word je welkom geheten door de vrolijk gekleurde groente- en fruitschappen: het visitekaartje van de supermarkt. Groen, geel en vooral veel rood, door de vele tomaten. Voor elk moment en bereiding is er één het meest geschikt. Maar in ieder geval geldt: de premium tomaten van Looye zijn er voor de fijnproever, die koopt op smaak.

Customer Group Director Nick Driessen met Head of Trade Marketing Gertjan van Otterloo: ‘De Nederlander kijkt graag met vrienden en familie naar die mooie Oranjemomenten en drinkt daar graag een biertje bij, met of zonder alcohol.’

Heineken viert de Oranjezomer met Nederlandse trots

Na de vreemde jaren met corona en een WK Voetbal in de winter, biedt 2024 eindelijk weer een ouderwetse sportzomer, met voor retail als belangrijkste element het EK Voetbal in Duitsland (nog t/m 14 juli). Ook voor Heineken is deze Oranjezomer weer een vast gegeven om de beleving en het samenzijn te ondersteunen met meerdere mooie activaties.