Juryleden Beste Rayonmanager bekend

Juryleden Beste Rayonmanager bekend

DOETINCHEM - Met de toevoeging van Ellen Roosen en Harry Bijl is de vijfkoppige jury voor Beste Rayonmanager 2018 compleet.

Deze week hebben de laatste twee juryleden hun plek bevestigd. Ellen Roosen, eigenaar van training- en adviesbureau Mpact, vervulde tot 2007 diverse sales- en vertegenwoordigersfuncties. Daarna is ze zich gaan richten op coaching. Het vijfde jurylid, Harry Bijl, is inspirator en innovator bij INretail en auteur van het boek 'Hoera ik heb een winkel'.

Maripaan en Spar University vertegenwoordigd in jury

Eerder was al bekend dat Paul Papo, directeur van de Maripaan Groep, onderdeel is van de jury. In 2002 opende hij de eerste Jumbo van zijn groep in Groningen. In totaal bestaat de franchise-onderneming uit vijftien filialen en een servicekantoor. Ook Erwin Binneveld heeft een plek aan de jurytafel. Hij is franchisenemer en bedacht de Spar University-formule. Als directeur van @DenkDifferent bevindt hij zich veel op universiteitsterrein. Papo, Binneveld, Roosen en Bijl worden ten slotte bijgestaan door de directeur van Jotru Advies, Jos van Reenen. Van Reenen was onder andere field sales manager bij Kraft Heinz en Honig.

Procedure Beste Rayonmanager van het jaar

De prijs voor de Beste Rayonmanager van het jaar is in het leven geroepen door Distrifood als extra onderdeel naast het bredere Field Sales Onderzoek. Voor de benoeming beoordeelt de jury aangeleverde cases van buitendienstverkopers die een unieke samenwerking hebben gerealiseerd met een supermarkt. Deze cases kunnen tot 1 september worden ingestuurd. De jury maakt eind september een short list, waarna de betreffende rayonmanagers uitgenodigd worden voor gesprek. Vervolgens selecteren de juryleden drie finalisten. De finalisten geven een laatste pitch tijdens het Field Sales Event, waarna een winnaar wordt gekozen. Het Field Sales Event vindt op 30 oktober 2018 plaats in Pathé Leidsche Rijn.

Lees ook: Drie nominaties voor Beste Rayonmanager 2017

In de nieuwe campagne maken consumenten kans op tickets voor spraakmakende festivals en concerten.

Coke Studio richt zich op een nieuwe generatie muziekliefhebbers

Coca-Cola in Nederland lanceert voor het tweede jaar op rij de wereldwijde Coke Studio-campagne, waarbij de nadruk ligt op unieke samenwerkingen met festivals en artiesten. Deze hele zomer is Coke Studio in Nederland weer volop aanwezig met een campagne die speciaal gericht is op de nieuwe generatie muziekliefhebbers. Van hiphop tot eindeloze feel-good deuntjes, fans zullen hiervoor samenkomen door heel het land. Bij aankoop van je favoriete Coca-Cola maken consumenten kans op fantastische prijzen, waaronder tickets voor spraakmakende festivals en concerten.

'Data en maatwerk helpen Unilever aan overwinning'

'Data en maatwerk helpen Unilever aan overwinning'

De buitendienst van Unilever mag zich opnieuw een jaar lang het Beste Field Sales Team van Nederland noemen. Denk niet dat ze er in Rotterdam aan wennen. 'Het was ook nu weer ontzettend spannend. Zeker omdat we dit jaar aanpassingen hebben gedaan aan onze werkwijze', zegt Jeroen Turner, national field sales manager bij Unilever Nederland. Beschikbare data worden steeds belangrijker.

Imperial Tobacco: 'Ook op hoofdkantoor in Bristol valt de zege goed'

Imperial Tobacco: 'Ook op hoofdkantoor in Bristol valt de zege goed'

De categorie Non-food heeft een nieuwe winnaar met Imperial Tobacco. Vooral de manier waarop de vertegenwoordigers van de tabaks-gigant de supermarkten van kennis en informatie voorzien, wordt enorm gewaardeerd.

Succesvolle actie rond Halloween leidt tot zege Mars Nederland

Succesvolle actie rond Halloween leidt tot zege Mars Nederland

Nick Jacobs is verkozen tot Beste Rayonmanager van 2018. De 26-jarige Belg heeft met zijn Halloween-actie een mooie toegevoegde waarde voor Mars Nederland én de deelnemende supermarkten weten te realiseren.