Sponsored content door Vriesia
Een van die initiatieven is bijvoorbeeld de onlangs geïntroduceerde “Weekly Deals”. Wekelijks worden deze messcherpe aanbiedingen gedistribueerd onder de klanten die bij de groothandel kopen. Samen met de andere reeds geïntroduceerde initiatieven en deze “Weekly Deals”, geeft de organisatie haar klanten de mogelijkheid om relevant te blijven voor de consument en bieden zij handvatten om omzetstijging te realiseren door bijvoorbeeld marge-groei.
Begin dit jaar introduceerde Vriesia 5 USP’s die de groothandel als leidraad hanteert om in elk kanaal succesvol te kunnen zijn. Dit doen ze door de afnemers zo goed mogelijk te bedienen door wensen en behoeften te koppelen aan het assortiment en diensten aanbod. De USP’s passen perfect bij de organisatie omdat deze kenmerken al intrinsiek aanwezig zijn binnen de organisatie. De USP’s die Vriesia als rode draad gebruikt worden ook wel “De voordelen van Vriesia” genoemd en zijn: Flexibel, Onafhankelijk, Deskundig, Betrokken en Gedreven. Stuk voor stuk zijn dit belangrijke kenmerken die, wanneer je deze goed gebruikt, enorme voordelen hebben voor de klanten.
Vriesia zegt daarover zelf het volgende: “Elke klantgroep is anders en heeft dus ook andere tools nodig om succesvol te kunnen ondernemen. Wij leveren een grote diversiteit aan klanten die allemaal zo hun eigen wensen hebben. Dat is voor ons geen enkel probleem. Flexibel zijn is voor ons een tweede natuur. Onze klanten merken dit dagelijks. Wij zijn onbegrensd in wat we kunnen omdat we onafhankelijk zijn. Door onze deskundigheid te combineren met ons flexibele karakter kunnen wij leveren wat u nodig heeft. En dat doen we graag.”
Kortom. Vriesia is in beweging. Dus dat we nog wel meer van deze groothandel in zelfzorggeneesmiddelen en drogisterij-artikelen uit Alkmaar gaan horen, is bijna wel zeker.