FreshRecruitment
Scheermerk Boldking vernieuwt management en wil naar meer winkels
Het Nederlandse scheermerk Boldking stelde vier nieuwe topmanagers aan, waaronder een nieuwe ceo. Daarnaast zet het bedrijf in op hardere groei in winkels.
Het Nederlandse scheermerk Boldking stelde vier nieuwe topmanagers aan, waaronder een nieuwe ceo. Daarnaast zet het bedrijf in op hardere groei in winkels.
De Consumentenbond raadt consumenten af om specifieke zonnebrandcrèmes van Lidl, Kruidvat en Nivea te kopen. De producten maken de op de verpakking vermelde hoge beschermingsfactor niet waar.
Lidl herkent zich niet in het negatieve testresultaat van een variant zonnebrandmiddel van het eigen huismerk Cien door de Consumentenbond. Uit voorzorg haalt de discounter het product voorlopig wel uit de schappen.
DEN HAAG - De Consumentenbond heeft een groot aantal conditioners getest.
Met innovaties en de opname van deodorant en showerbars bij Albert Heijn timmert Foamie aan de weg. 'We blijven met Foamie altijd doorontwikkelen met verbeterde versies maar ook met een nieuw assortiment. Bovenal zijn onze producten plasticvrij', zegt Anne-Marie van Nes, Managing Director van New Flag Benelux.
Langzaam maar zeker verovert Foamie de Nederlandse markt. Het in Duitsland nummer één verzorgingsmerk voor de bewuste consument onderscheidt zich door planeetvriendelijke verzorgingsproducten die opvallen in het schap en kwalitatief uitmuntend zijn. Managing Director Niki Epstein: 'Onze nieuwste innovatie, Foamie Deo, is hier een perfect voorbeeld van.'
Een plasticvrije badkamer, dat is de missie van het merk Foamie. De producten van Foamie zijn handzaam, bevatten geen plastic en ruiken heerlijk. 'We streven ernaar een plasticvrije oplossing te bieden voor elke badkamerroutine. Ook dit jaar komt Foamie met gave innovaties', zegt Anne-Marie van Nes, Managing Director van New Flag Benelux.
ROTTERDAM - Unilever is niet van plan een hoger bod uit te brengen op de consumententak van GlaxoSmithKline.
DEN HAAG - Na de invoering van de Alcoholwet op 1 juli hebben supermarkten de adviesprijs van bier niet verlaagd.
ZEIST - De meeste boodschappen zijn in de eerste negen maanden van dit jaar in prijs gestegen. Het gaat dan vooral om frisdrank, bier, conserven, verzorgingsproducten en schoonmaakartikelen.