Alles over Lichaamsverzorging

Foto: ANP

Bond raadt zonnecrèmes van Lidl, Kruidvat en Nivea af

De Consumentenbond raadt consumenten af om specifieke zonnebrandcrèmes van Lidl, Kruidvat en Nivea te kopen. De producten maken de op de verpakking...

Foto Lidl.

Lidl herkent klacht bond niet, maar haalt crème toch uit schap

Lidl herkent zich niet in het negatieve testresultaat van een variant zonnebrandmiddel van het eigen huismerk Cien door de Consumentenbond. Uit...

Foto: Distrifood

AH wint Beste Koop in test van conditioners

DEN HAAG - De Consumentenbond heeft een groot aantal conditioners getest.

De nieuwe deodorant van Foamie ligt sinds enkele weken in 100 winkels van Albert Heijn.

Foamie: innovaties en opname in schap Albert Heijn

Met innovaties en de opname van deodorant en showerbars bij Albert Heijn timmert Foamie aan de weg. 'We blijven met Foamie altijd doorontwikkelen met...

Duurzaam kwaliteitsmerk Foamie verovert de lichtgroene consument

Duurzaam kwaliteitsmerk Foamie verovert de lichtgroene consument

Langzaam maar zeker verovert Foamie de Nederlandse markt. Het in Duitsland nummer één verzorgingsmerk voor de bewuste consument onderscheidt zich...

Foamie gaat voor plasticvrije badkamer

Foamie gaat voor plasticvrije badkamer

Een plasticvrije badkamer, dat is de missie van het merk Foamie. De producten van Foamie zijn handzaam, bevatten geen plastic en ruiken heerlijk. 'We...

Foto: Unilever

Unilever doet geen hoger bod op consumententak GSK

ROTTERDAM - Unilever is niet van plan een hoger bod uit te brengen op de consumententak van GlaxoSmithKline.

De befaamde bierkoeling van Grolsch is in Goor prominent aanwezig. Foto: Distrifood

Effect Alcoholwet op bierprijs blijft uit

DEN HAAG - Na de invoering van de Alcoholwet op 1 juli hebben supermarkten de adviesprijs van bier niet verlaagd.

Foto: ANP

Boodschappen stijgen flink in prijs

ZEIST - De meeste boodschappen zijn in de eerste negen maanden van dit jaar in prijs gestegen. Het gaat dan vooral om frisdrank, bier, conserven,...

Foto: Shutterstock

Unilever wil af van term 'normaal' bij verzorgingsproducten

LONDEN - Unilever gaat het woord 'normaal' niet meer gebruiken in de omschrijving van zijn schoonheids- en verzorgingsproducten.