Alles over diepvries snacks

Mora geeft tussendoorschap van de diepvriessnacks een impuls met Empanadas
Mora heeft weer iets nieuws: Empanadas. De in Latijns Amerika en Zuid-Europa populaire gevulde deegproducten zorgen voor vernieuwing en onderscheid...

Terechte Wheel of Retail voor Dr. Oetker Pizzabitterballen
De bitterbal is ongekend populair bij de borrel. Maar ook al jaren hetzelfde. Dr. Oetker stapt met de Pizzabitterbal in het borrelsegment en heeft...

Aviko trekt met Grip 'n Dip jongeren naar categorie
Relevant blijven voor jongere generaties zoals Millennials en Gen Z is, net als voor veel andere merken, ook voor Aviko een van de grootste...

Dr. Oetker wint Wheel of Retail met Pizza Ovenbitterballen
AMERSFOORT- De Pizza Ovenbitterballen Salami van Dr. Oetker is volgens de Wheel of Retail-jury de beste productintroductie van 2022 in de categorie...

GoodLife Foods: 'Kijken naar lokale markt, klant én consumententrends'
The world of Meat, the world of Cheese en the world of Plant, zo benadert GoodLife Foods haar portfolio. De snackproducent neemt haar...

Snackfabrikant Van Geloven: Vraag bitterballen blijft achter ondanks naderend WK
TILBURG - Het wereldkampioenschap in Qatar begint over een paar dagen, maar de vraag naar snacks als bitterballen en kroketten blijft flink achter...

McCain koopt NL-fabrikant van groentesnacks
's-HEER ARENDSKERKE - De Canadese aardappelreus McCain heeft in Nederland Scelta Products in Kruiningen overgenomen.

Bieze Food Solutions brengt met Wochi Mochi ijstrend naar Nederlandse markt
Een balletje van squishy rijstdeeg gevuld met roomijs en een verrassende kern; een unieke en sensationele smaakcombinatie. Dat is Wochi Mochi, een...

Nieuwe vega snacks van Mora: 'Groenten als basis, maar met nieuwe insteek'
Mora deed het al goed in diepvriessnacks, de toevoeging van Oven & Airfryer werd al een enorm succes en de komst van vegetarische varianten werd ook...

Mora breidt uit in Maastricht voor vega-snacks
MAASTRICHT - Snackfabrikant Mora breidt de productielocatie in Maastricht fors uit om zo in te spelen op de groeiende vraag naar vegetarische snacks.