🎧 Podcast S01 E06: Een hausse aan huismerken

🎧 Podcast S01 E06: Een hausse aan huismerken
Beeld: Distrifood

Het marktaandeel van huismerken brak vorig jaar door de magische grens van 50 procent en de groei is nog niet gestopt. Deze week werd in Amsterdam de huismerkbeurs PLMA gehouden. Aflevering zes van de podcast van Distrifood staat daarom in het teken van de groei van huismerken.

Het Verhaal van Distrifood is de wekelijkse podcast van Distrifood. Iedere vrijdag praten redacteuren van Distrifood over een onderwerp uit de actualiteit. In deze zesde aflevering praten redacteuren Bart Lelieveld en Joep Meijsen van de redactie onder leiding van Tiny Tati over de redenen van de groei van huismerken, de opvallendste innovaties in private label en waarom retailers in de rij staan voor lanceringen van hybride-assortiment.

Wie geen aflevering van Het Verhaal van Distrifood wil missen, kan zich via Spotify of andere podcastplatforms abonneren.


Joep Meijsen

Joep Meijsen

Senior redacteur

Joep Meijsen schrijft als senior redacteur al een kwart eeuw over supermarkten. Als verslaggever doet hij interviews, maakt reportages en nieuwsberichten en schrijft hij commentaren en analyses.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.