Curver introduceert innovatieve, duurzame vershouddozen

Curver introduceert innovatieve, duurzame vershouddozen

Duurzaamheid speelt een steeds grotere rol in onze samenleving: 87 procent van de consumenten vindt het belangrijk om minder plastic te gebruiken. Curver speelt daarop in met de nieuwste lijn milieuvriendelijke Curver Smart Eco-vershouddozen, volledig gemaakt van gerecycled kunststof.

Curver loopt voorop als het om duurzaamheid gaat. Het bedrijf is de grootste afnemer van gerecycled kunststof in de branche en stelt zichzelf uitdagende doelen, zoals het gebruik van gerecycled materiaal verhogen naar 55% voor 2025. Alle producten worden zo ontworpen dat ze een leven lang mee gaan.

De nieuwste lijn in het uitgebreide assortiment past daar uitstekend bij. De Smart Eco-vershouddozen zijn gemaakt van honderd procent hoogwaardig gerecycled polypropyleen.

Smart Fresh Eco vershouddoos met een inhoud van 1,2 liter.

Sterke communicatie

Smart Eco wordt in Europa geproduceerd en geleverd en wordt ondersteund met een sterk communicatieprogramma. Alle producten zijn voorzien van een representatieve verpakking met duidelijke communicatie. Bovendien stelt Curver POS-materiaal zoals displays beschikbaar. Deze staan vanaf nu ook bij Plus Supermarkten, beleverd via Nedac Sorbo Mascot.

Daarnaast promoot de producent van huishoudelijke producten de Smart Eco-lijn zelf volop via verschillende soorten media, zoals socialmediakanalen en influencers.

Een stapje verder

Het gebruik van vershouddozen draagt natuurlijk bij aan een beter milieu. Voedsel blijft tenslotte langer vers waardoor er minder wordt verspild en het gebruik van wegwerpmateriaal wordt tegengegaan. Met Smart Eco gaat Curver nóg een stapje verder. De vershouddozen zijn van hoge kwaliteit, met slimme sluitingen, stapelbare en transparante deksels en met een trendy kleur. Vers blijft vers.

Ze zijn bovendien geschikt voor gebruik in de vaatwasser, magnetron en de diepvries. Smart Eco bestaat uit verschillende productlijnen en is verkrijgbaar in meerdere vormen en kleuren. Met de nieuwe productlijn leveren consumenten een bijdrage aan een schonere planeet.

Dit artikel is gesponsord door Curver