Sponsored content door Charity Gifts
Achtergrond
- 15 februari 2018 is het wereld kinderkankerdag
- Het KiKadootje is een trendy en stoer armbandje van € 9,95
- Vanaf 1 februari 2018 het symbool voor mensen die KiKa steunen
- Van ieder verkocht armbandje gaat € 4,25 direct naar KiKa
- Doel: € 200.000 voor KiKa: zoveel mogelijk armbandjes verkopen!
Landelijke campagne
- #haakaanvoorkika is het thema van de social media campagne
- Bandje omdoen = symbolisch ‘aanhaken' voor KiKa door haaksluiting
- Naomi van As (hockey) gezicht van de campagne
- Naomi heeft 100.000+ volgers op Instagram
- Instagram, Facebook, Online, PR
- Naomi te gast bij enkele TV programma’s ter promotie
- Eind maart einde campagne en wordt resultaat bekend gemaakt
De campagne is door Louder Brand Activation ontwikkeld in opdracht van Charity Gifts.
Het KiKadootje
- Stijlvol sportief armbandje ‘paracord style’ met stainless steel haak-sluiting.
- Inclusief bedankkaartje van KiKa en verzendenvelop om iemand anders "aan te haken"
- Consumenten Advies Prijs € 9,95 (incl. € 4,25 directe donatie aan KiKa)
- Toonbankdisplay met 30 stuks
Voor meer info ga naar het KiKadootje
Over Charity Gifts
Charity Gifts is een bijzonder retail promotie bureau. We promote a better world.
Dat doen we door retail en goede doelen bij elkaar te brengen. Op een creatieve en professionele manier. Passend bij onze retailpartners, hun formules of campagnedoelstellingen. Of gewoon om op een sympathieke manier bij te dragen aan het goede doel!