Haak aan voor KiKa met Charity Gifts!

Haak aan voor KiKa met Charity Gifts!

Charity Gifts start vanaf week 5, 2018 met de "KiKadootje"-promotie. Een impactvolle promotie voor KiKa met Naomi van As als boegbeeld. Doelstelling is om € 200.000 op te halen voor KiKa. Het KiKadootje is een trendy en stoer armbandje, vanaf februari hét symbool voor mensen die KiKa steunen. Het KiKadootje zal o.a. verkrijgbaar zijn bij Spar, Hoogvliet, Deen, Vomar, Bruna, Sport2000 en ruim 100 stations van BP.

Sponsored content door Charity Gifts

Achtergrond

  • 15 februari 2018 is het wereld kinderkankerdag
  • Het KiKadootje is een trendy en stoer armbandje van € 9,95
  • Vanaf 1 februari 2018 het symbool voor mensen die KiKa steunen
  • Van ieder verkocht armbandje gaat € 4,25 direct naar KiKa
  • Doel: € 200.000 voor KiKa: zoveel mogelijk armbandjes verkopen!

Landelijke campagne

  • #haakaanvoorkika is het thema van de social media campagne
  • Bandje omdoen = symbolisch ‘aanhaken' voor KiKa door haaksluiting
  • Naomi van As (hockey) gezicht van de campagne
  • Naomi heeft 100.000+ volgers op Instagram
  • Instagram, Facebook, Online, PR
  • Naomi te gast bij enkele TV programma’s ter promotie
  • Eind maart einde campagne en wordt resultaat bekend gemaakt

De campagne is door Louder Brand Activation ontwikkeld in opdracht van Charity Gifts.

Het KiKadootje

  • Stijlvol sportief armbandje ‘paracord style’ met stainless steel haak-sluiting.
  • Inclusief bedankkaartje van KiKa en verzendenvelop om iemand anders "aan te haken"
  • Consumenten Advies Prijs € 9,95 (incl. € 4,25 directe donatie aan KiKa)
  • Toonbankdisplay met 30 stuks

Voor meer info ga naar het KiKadootje

Over Charity Gifts

Charity Gifts is een bijzonder retail promotie bureau. We promote a better world.
Dat doen we door retail en goede doelen bij elkaar te brengen. Op een creatieve en professionele manier. Passend bij onze retailpartners, hun formules of campagnedoelstellingen. Of gewoon om op een sympathieke manier bij te dragen aan het goede doel!

Senior sales director Esther Tromp-Strijdveen met Caroline Bronkhorst, Head of customer development.

'Duurzaam groeien doe je samen'

Arla Foods is een door boeren gedragen coöperatie. Alles binnen het bedrijf ademt het streven naar duurzame groei door keteninnovatie. Van melkveehouder tot retailer en consument: Arla Foods betrekt ze allemaal in haar streven naar duurzamere producten tegen een eerlijke prijs. 'Zo verleggen we samen onze grenzen.'

Label Rouge boerenkip: Rijke historie Franse delicatesse

Label Rouge boerenkip: Rijke historie Franse delicatesse

Ontdek het verhaal achter de Label Rouge boerenkip : een iconische kip in de Franse gastronomie, bekend om haar intense smaken. In de schappen herken je de Label rouge producten aan de rode kleur van het logo op de verpakking. Dit logo wordt al 60 jaar officieel erkend en wint ook in de Nederlandse supermarkten steeds meer terrein. Maar wat maakt het nu zo een bijzonder product? We nemen je mee naar het verhaal achter de Label Rouge kip.

 Eigenaren Max Kranendijk en Martijn Canters: 'Momenteel zijn er in de retail ongeveer tien soepen, waarvan er enkele ook met de seizoenen wisselen.'

Oma's kan nog veel meer naast soep en maaltijden

Om ouderen en jongeren bij elkaar te brengen werd een soep-kook-dag georganiseerd. Uit het succes werd een merk opgezet waarmee de retail werd benaderd. Twee jaar later is het een van de succesvolste introducties uit 2022.

De plantaardige variant van Chocomel is gebaseerd op cashewnoot en erwt.

Chocomel Plant-Based: 'Smaak is het allerbelangrijkst'

Chocomel is de enige èchte. Een nieuwe plantaardige variant ligt dan ook direct onder een vergrootglas: lukt het de marktleider om met een topproduct te komen? Een goed product en een grootse activatie zorgden samen voor een blijvend succes. Een stayer.

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.