• Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
InloggenAbonneren
Distrifood
Distrifood
AbonnerenInloggen
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Instore
  • Websupers
  • Food data
  • Buitenland
  • Zoeken
AbonnerenInloggen
  • Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
Distrifood
Distrifood
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Meer thema's...
    • Instore
    • Websupers
    • Food data
    • Buitenland

Alles over True Price

Maarten Rijninks: ‘Dit onderwerp wordt net zo mainstream als ‘biologisch’. De raden van bestuur van
grote retailers kijken nu al mee.’ Foto's: Distrifood

Biosuper De Aanzet investeert ton in eerlijke prijs

AMSTERDAM - Biologische supermarkt De Aanzet in Amsterdam heeft minimaal een ton geïnvesteerd om prijzen transparant te maken. Volgens het...

De klant ziet de verborgen kosten op ieder product,
berekend per kilo

Analyse: True Price maakt productkostprijs weer actueel

Begin jaren negentig probeerden supermarkten kosten en winst toe te rekenen op productniveau. DPP (Direct Product Profitability) en DPC (Direct...

Bij de kassa beperkte semi-zb kaas en achter de kassa ligt brood op de schappen

Fotorepo: True Price in Biosuper De Aanzet

AMSTERDAM - Biologische supermarkt De Aanzet in Amsterdam heeft niet alleen minimaal een ton geïnvesteerd om prijzen transparant te maken. De winkel...

Katja Schuurman opent True Price-supermarkt

Katja Schuurman opent True Price-supermarkt

AMSTERDAM - Katja Schuurman, onder andere oprichter van Return to Sender, doet vrijdag 27 november de allereerste boodschappen met een 'Echte Prijs'...

Michel Scholte, mede-oprichter van True Price: ‘Om een duurzame economie te bewerkstelligen is het noodzakelijk om de echte prijs van producten te kennen.’

‘Bananen zijn 50 procent duurder dan de verkoopprijs’

Producten kosten meer dan wat de consument bij de kassa afrekent. Dit vinden de oprichters achter True Price Michel Scholte en Adrian de Groot Ruiz....

Op de hoogte blijven van wat er speelt?

Distrifood houdt ambitieuze supermarktprofessionals op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de food branche. Schrijf je nu in voor de Distrifood nieuwsbrief en ontvang elke weekdag en zondag het supermarktnieuws, fotoreportages en achtergronden in jouw mailbox.
Bekijk vacatures

Categorie

  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Food data

Uitgelicht

  • Opinie
  • Achtergrond
  • Foto & Video

Mijn Distrifood

  • Inloggen
  • Account aanmaken
  • Digitale krant

Over Distrifood

  • Colofon
  • Klantenservice
  • Adverteren
  • Werken bij VMN media

Abonneren

  • Abonneren
  • Nieuwsbrieven
  • Distrifood Dynamics

Distrifood is onderdeel van VMN media. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen