FreshRecruitment
Plus start eerste voetbalspaaractie rond Eredivisie
Bij Plus gaat deze week de eerste spaarcampagne die in het teken staat van de Eredivisie van start.
Bij Plus gaat deze week de eerste spaarcampagne die in het teken staat van de Eredivisie van start.
Lidl lanceert een spaaractie voor gratis Bosmini's: knuffels gebaseerd op Nederlandse bosdieren. Ook kunnen klanten gedurende de campagne hun statiegeld doneren aan Stichting Buitenfonds, waarmee speelbossen van Staatsbosbeheer worden aangelegd en onderhouden.
Plus-ondernemers Stefan Ammerlaan in Udenhout en Frans Andriessen in Sprang-Capelle hebben een lokale spaarcampagne gelanceerd: Mag ik je kussen ?
Lidl test in Zwitserland een volledig nieuw spaarprogramma voor zijn klanten.
Albert Heijn zet een nieuwe spaaractie met Freek Vonk op. Ook het Wereld Natuur Fonds is bij de campagne betrokken.
Drie mediterrane landen 'krijgen' een eigen week bij Albert Heijn: Italië, Spanje en Frankrijk. Ook kunnen klanten deze zomer sparen voor zomeruitjes.
Dekamarkt houdt na bijna vijf jaar op met het loyaliteitsprogramma Smaakmakers.
Een miljoen mensen hebben nu een abonnement op Mijn Albert Heijn Premium waarmee ze onder meer 10 procent korting krijgen op het biologische assortiment.
Spaaracties, plaatjesacties of loyaltyprogramma's om klanten te binden. Klanten sparen voor messensets, borden en pannen. En voor de kinderen zijn er spaaracties met plaatjes van Disney, de lievelingdieren van Freek Vonk of de sterren van de Eredivisie. Maar wat hebben supermarktketens geleerd van jarenlang spaaracties lanceren? Hoe effectief zijn die eigenlijk? En is er inmiddels een soort handboek voor het perfecte loyaltyprogramma? Met het EK voetbal in zicht zocht Distrifood het antwoord op die vragen.
UTRECHT- Bij supermarktketen Plus kunnen klanten vanaf zondag tot en met half mei sparen voor kortingen op kaartjes voor musea, attractieparken en wellnesscentra.