FreshRecruitment
Jumbo en Albert Heijn finalisten voor Gouden Loeki
Zowel Jumbo als Albert Heijn zijn doorgedrongen tot de finale van Gouden Loeki's, de prijzen voor de beste reclame.
Zowel Jumbo als Albert Heijn zijn doorgedrongen tot de finale van Gouden Loeki's, de prijzen voor de beste reclame.
De 10 grootste supermarkten gaven afgelopen jaar gemiddeld 20 procent meer uit aan radiocommercials dan in 2023. Aldi en Lidl behoren tot de grootste investeerders in audio, blijkt uit cijfers van mediabureau Audify.
Wakker Dier roept gemeenten op te stoppen met vleesreclames op straat. De dierenwelzijnsorganisatie laat Distrifood weten dat het gaat om reclames van supermarkten, maar ook van bijvoorbeeld fastfoodketens.
Plus en G'woon zijn in de race voor de slechtste slogan van 2024.
Jumbo en Plus maken kans op een Gouden Loeki. De ketens hebben een nominatie op zak voor hun reclames in het derde kwartaal.
Om van de overtollige voorraden af te komen probeert Stella Fietsen e-bikes te verkopen met behulp van AH Voordeelshop en Media Markt.
Aldi is de grootste radioadverteerder onder retailers in het derde kwartaal van 2024. HelloFresh maakt dit jaar de entree met radioreclame.
Een paginagrote advertentie in De Telegraaf kondigde maandag 'Nog meer lage prijzen' aan. Maar de afzender bleef onbekend.
Drie fabrikanten krijgen een tik op de vingers van de Reclame Code Commissie, omdat zij hun producten jaren na de introductie nog steeds aanprijzen als nieuw.
Jumbo sloeg de plank 1,5 jaar geleden nog volledig mis met de WK-reclame waarin polonaise lopende bouwvakkers figureerden, maar nu is de supermarktketen met de EK-commercial genomineerd voor een Gouden Loeki. Dat terwijl in beide spotjes de oranje juichspencers centraal stonden. Jumbo heeft inmiddels drie nominaties op zak voor de prestigieuze reclameprijs.