Grow Recruitment
Pepsi en Coca-Cola voelen pijn Israël-boycot
Amerikaanse bedrijven, als Pepsi, Coca-Cola, McDonald's en KFC, ondervinden steeds meer de gevolgen van de oorlog in Gaza.
Amerikaanse bedrijven, als Pepsi, Coca-Cola, McDonald's en KFC, ondervinden steeds meer de gevolgen van de oorlog in Gaza.
AMSTERDAM - McDonald's komt in Nederland met een eigen spaarprogramma. Met MyMcDonald's Rewards kunnen klanten van de fastfoodketen bij elke bestelling punten sparen in de app, die uiteindelijk ingeruild kunnen worden voor gratis producten.
NIJKERK - Supermarktketen Boni doet de na een dierenwelzijnschandaal heropende slachterij Gosschalk definitief in de ban als leverancier. AH wacht nog af.
NEW YORK - McDonald's past onder invloed van het oprukkende coronavirus het menu van zijn vestigingen in de Verenigde Staten aan. Door een focus op de populairste producten moet de operatie versimpeld worden.
ESSEN/MÜLHEIM - Aldi Nord en Aldi Süd gaan in Duitsland nauw samenwerken met McDonald's vanwege de corona-uitbraak.
AMSTERDAM - Fastfoodreus McDonald's heeft een overeenkomst gesloten met Thuisbezorgd.nl over het bezorgen van voedsel. De samenwerking start deze maand met een proef in Maastricht om vervolgens uit te breiden naar andere steden.
Vanaf vandaag introduceert McDonald's McDelivery via UberEats in haar restaurants in Delft en Rijswijk. Klanten kunnen betalen via iDeal.
AMSTERDAM - McDonald's Nederland heeft vorig jaar bijna 5 procent meer gasten over de vloer gekregen. Zij gaven bovendien meer geld uit aan burgers, koffies en ontbijtjes. Vooral met die laatste categorie gaat het de laatste tijd goed, merkt de fastfoodketen.
LEIDEN - Het aantal fastfoodrestaurants in Nederland blijft hard doorgroeien, de afgelopen 5 jaar groeide het aantal met bijna 60. Volgens onderzoek van horeca-adviesbureau Van Spronsen & Partners zijn grote ketens, als McDonald's, KFC en Burger King, daarbij heer en meester. Alleen in Drenthe en Zeeland zijn fastfoodrestaurants minder sterk vertegenwoordigd.
AMSTERDAM - McDonald's Nederland geeft klanten voortaan de keuze uit een speeltje of een leesboekje als cadeautje bij een Happy Meal. Zo wil de fastfoodketen lezen stimuleren bij kinderen en ouders.