Alles over Marketing

Foto: Picnic

Picnic stapt als naamsponsor topploeg in wielersponsoring

Picnic volgt DSM-Firmenich op als naamsponsor van een grote wielerploeg. De formatie gaat onder de naam Team Picnic PostNL rijden.

Beeld: Shutterstock

Overzicht: Wat is de beste kerstcommercial van 2024?

Nu de goedheiligman Nederland weer heeft verlaten, lanceren de grote supermarktketens hun kerstcommercials. Distrifood zet de top-5 op een rijtje en vraagt zich af welk spotje de lezers van de site het beste vinden. De commercials staan in alfabetische volgorde.

Ton van Veen. Foto: Jumbo

Jumbo-ceo: Kritiek deel ondernemers op stoppen vleespromoties

Jumbo-ceo Ton van Veen bevestigt dat niet alleen klanten, maar ook een deel van de Jumbo-ondernemers niet blij is (geweest) met het stoppen van vleespromoties door de formule.

De kersttruck van Vomar. Foto: Vomar

Vomar rijdt met kersttruck langs twaalf winkels

Vomar rijdt binnenkort met de zogeheten Vomar Kersttruck door het eigen marktgebied.

Joyce Bierman bij de presentatie van het kerstassortiment van Albert Heijn. Foto: Distrifood

Van der Zanden en Bierman over de kerstcampagne van AH

De nieuwe kerstcampagne van Albert Heijn is vanmorgen gelanceerd. De hamster, Last Christmas van Wham! en de kerstboomvorm staan daarin centraal. Distrifood sprak met verantwoordelijke directielid Johan van der Zanden en de VP Merk & Allerhande Joyce Bierman, over de achtergronden en uitdagingen van de kerstcampagne. 'In december wil je geen verrassingen.'

Robert ten Brink in de Jumbo-commercial. Foto: Jumbo

Kerstcampagne Jumbo: 650 producten en Robert ten Brink

Jumbo heeft vandaag een nieuwe kerstcampagne gelanceerd met de titel 'Kerst voor elkaar'. De formule lanceert onder meer ruim 650 kerstproducten en werkt samen met All You Need Is Love-presentator Robert ten Brink.

Beeld: AH

Beeld: Zo zien kerstcommercial en kerstassortiment AH eruit

Albert Heijn heeft vanmorgen zijn nieuwe kerstcommercial voor het eerst getoond. De marktleider is ook begonnen met de verkoop van zijn speciale assortiment.

Foto: Lidl

Lidl zet wasbeerknuffel centraal in nieuwe kerstcampagne

Lidl zet zich voor het vierde jaar op rij rond de feestdagen in voor de strijd tegen kinderarmoede in Nederland. Dit jaar staat daarbij een wasbeerknuffel centraal.

Foto: Albert Heijn

Albert Heijn lanceert Schoenzethaard in aanloop naar Sinterklaas

Albert Heijn introduceert in de aanloop naar het sinterklaasfeest de zogeheten Schoenzethaard.

Beeld: Lidl

Lidl lanceert sinterklaascampagne met Dylan Haegens

Lidl heeft voor de feestdagen een crossmediale sinterklaascampagne ontwikkeld. 'Sintfluencer' Dylan Haegens speelt een hoofdrol.