FreshRecruitment
Lidl zet wasbeerknuffel centraal in nieuwe kerstcampagne
Lidl zet zich voor het vierde jaar op rij rond de feestdagen in voor de strijd tegen kinderarmoede in Nederland. Dit jaar staat daarbij een wasbeerknuffel centraal.
Lidl zet zich voor het vierde jaar op rij rond de feestdagen in voor de strijd tegen kinderarmoede in Nederland. Dit jaar staat daarbij een wasbeerknuffel centraal.
Albert Heijn introduceert in de aanloop naar het sinterklaasfeest de zogeheten Schoenzethaard.
Lidl heeft voor de feestdagen een crossmediale sinterklaascampagne ontwikkeld. 'Sintfluencer' Dylan Haegens speelt een hoofdrol.
Lidl lanceert, in navolging van Coca-Cola, in Groot-Brittannië een speciale kerstvrachtwagen voor het promoten van zijn eigen Freeway-cola.
De 100 grootste merken in de supermarktschappen hebben vrijwel allemaal afscheid genomen van X. Ook andere kanalen, als YouTube, lijken op hun retour. Zien ze geen heil meer in sociale media of is er iets anders aan de hand?
Merkexperts en deskundigen zetten vraagtekens bij het vorige week geïntroduceerde Jumbo's-merk van de gelijknamige supermarktketen. Ze vragen zich af of het merk herkenbaar genoeg is en of klanten snappen waar het voor staat.
Albert Heijn past verpakkingen van Greenfields rundvlees en zuivelproducten aan. Dit na kritiek van Wakker Dier over de tekst op de verpakkingen.
Lidl zet richting Kerstmis in op een magisch kerstfeest. De bijpassende reclamespot is geregisseerd door de Britse Oscar-winnaar Tom Hooper.
Om van de overtollige voorraden af te komen probeert Stella Fietsen e-bikes te verkopen met behulp van AH Voordeelshop en Media Markt.
Klanten van Aldi kunnen de komende weken sparen voor korting op hun boodschappen.