Freshrecruitment
Lidl eigenaar wielerploeg, verhuizing team naar hoofdkantoor
Lidl heeft de overname van het meerderheidsbelang in de wielerploeg Lidl-Trek definitief afgerond.

Lidl heeft de overname van het meerderheidsbelang in de wielerploeg Lidl-Trek definitief afgerond.

Vomar rolt momenteel een update van de huisstijl uit naar alle filialen. Dat gaat in een rap tempo.

Unilever haalt op aandringen van de ACM 'vage en algemene' duurzaamheidsclaims van de verpakkingen.

Prijzenstorm, de nieuwe prijscampagne van Jumbo, duurt enkele weken. Gedurende die periode zijn veel A-merken en versproducten in de aanbieding bij Jumbo.

Lidl Nederland zet de eerste stap in een nieuwe merkpositionering die draait om emotie, verbinding en persoonlijke relevantie. 'We waren te rationeel,' erkent Stephanie Both, chief customer officer, in gesprek met Distrifood. Ook de Lidl Plus-app speelt een belangrijke rol in het opnieuw neerzetten van het merk. In de volgende fase zullen klanten tevens in de winkels merken dat Lidl verandert.

Jumbo lanceert de campagne Prijzenstorm. 'Pas op, want vanaf vandaag barst de storm los bij Jumbo.'

Distrifood duikt in de (online) folders en vat in de rubriek 'Blik op folders' de bewegingen in de wereld van de aanbiedingen samen. Deze keer de groei van het aantal non-foodaanbiedingen in de branche. Vooral bij Plus en Poiesz.

De papieren folders van Albert Heijn en Lidl bereiken meer consumenten dan menig andere supermarktformule. De folder van Jumbo wordt door relatief weinig consumenten compleet gelezen.

Aldi richt de schijnwerpers op 200 prijswinnende producten. Zo verleidt de Duitse discounter nieuwe 'Fans van voordeel'.

Lidl herpositioneert de formule in alle 31 Europese landen waar het bedrijf actief is. Zo lanceert Lidl in Nederland na 28 jaar een nieuwe slogan.
