FreshRecruitment
Dekamarkt werkt aan positionering met nieuwe marketingdirecteur
Dekamarkt sleutelt momenteel aan een vernieuwde positionering. Dat gebeurt onder meer met inbreng van de nieuwe marketingdirecteur Martin van Velzen.
Dekamarkt sleutelt momenteel aan een vernieuwde positionering. Dat gebeurt onder meer met inbreng van de nieuwe marketingdirecteur Martin van Velzen.
Spotta test momenteel in Den Bosch een nieuwe bezorgstrategie waarbij ook direct mail en tijdschriften worden bezorgd.
Vomar en Boni blijven volgens de Consumentenbond volharden in laagsteprijsbeloftes. Ook Aldi en Lidl doen dat, maar bij deze formules verwacht de bond dat daar snel verandering in komt.
Distrifood duikt in de online folders en vat in een nieuwe rubriek 'Blik op folders' de bewegingen in de wereld van de aanbiedingen samen. Deze keer een nieuw type aanbieding van Plus en Hoogvliet zoekt de confrontatie met Lidl.
Lidl koppelt zijn betrokkenheid bij het EK Voetbal voor vrouwen aan een campagne rond voetballende meisjes.
Een ruim 2 meter hoog hologram van de wijnmaker zelf vertelt klanten van de Groningse Jumbo Foodmarkt Euroborg straks welke wijn het beste bij een côte de boeuf gaat. Of waar de wijn precies vandaan komt en hoe ongedierte biologisch bestreden wordt. De inzet van de holobox is een idee van wijnimporteur LFE.
Picnic is uitgeroepen tot het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Opvallend is de stijging van Nettorama in de ranglijst.
Albert Heijn en Vomar zijn dinsdag in de prijzen gevallen tijdens het event Catch the Shopper.
PepsiCo benadrukt in een paginagrote advertentie in de dagbladen dat de omstreden nieuwe verpakking van zijn Lay's-chips niet betekent dat de oude zakken verdwijnen. 'Chipslovers, geen paniek. De vertrouwde chipszak blijft gewoon.'
Albert Heijn lanceert Hamsterweken met een aantal nieuwe elementen. Zo is het aantal aanbiedingen 'tweede gratis' deze keer verdubbeld.