Alles over marketing

Penny speelt hoofdrol in RTL-serie Unter Uns
KEULEN- In de nieuwe afleveringen van de Duitse serie Unter uns is discountwinkel Penny een van de centrale locaties.

Plus lanceert spaaractie voetbalplaatjes
UTRECHT - Klanten kunnen de komende weken bij Plus plaatjes verzamelen van voetballers.

Albert Heijn heeft herkenbaarste sound-logo
ROTTERDAM - Albert Heijn, Douwe Egberts en Kruidvat vormen de top-3 van meest herkenbare sound-logo's van Nederland.

Jumbo lanceert nieuwe pay-off in teken van prijs
VEGHEL - Jumbo heeft een nieuwe pay-off gelanceerd. Dat doet de supermarktketen samen met een nieuwe commercial.

AH lanceert campagne om jeugd meer fruit te laten eten
ZAANDAM - Albert Heijn houdt samen met voetbalbond KNVB een campagne om voetballende kinderen meer fruit te laten consumeren.

Video: Aldi spot met schappen rivalen, niet bukken voor beste prijs
MÜLHEIM AN DER RUHR - Aldi spot in een nieuwe reclamecampagne met de plek waar rivalen hun goedkoopste merken hebben staan.

Prof pleit voor waarschuwing op ultrabewerkt voedsel
AMSTERDAM - Professor Chris van Tulleken, een van 's werelds toonaangevende experts op het gebied van ultrabewerkt voedsel, wil dat er een...

Lidl legt Schwarzenegger vast als gezicht huismerk Parkside
HUIZEN - Arnold Schwarzenegger is het nieuwe gezicht van het gereedschapsmerk Parkside van Lidl.

Albert Heijn lanceert in app Allerhande-weekmenu's
ZAANDAM - Albert Heijn viert het 40-jarige jubileum van zijn klantenmagazine Allerhande met de lancering van weekmenu's.

Albert Heijn geeft 10 procent korting na brand in Haarlem
ZAANDAM - Albert Heijn geeft de komende tijd 10 procent korting aan klanten die hun boodschappen doen in winkels in Haarlem.