Grow Recruitment
Lidl (D) slaat handen ineen met Disney+
Vaste Lidl-klanten krijgen in Duitsland korting of zelfs gratis toegang tot Disney+. Eerder kondigde de discounter al een soortgelijke samenwerking met Bild aan.
Vaste Lidl-klanten krijgen in Duitsland korting of zelfs gratis toegang tot Disney+. Eerder kondigde de discounter al een soortgelijke samenwerking met Bild aan.
Albert Heijn zet een nieuwe spaaractie met Freek Vonk op. Ook het Wereld Natuur Fonds is bij de campagne betrokken.
Dekamarkt houdt na bijna vijf jaar op met het loyaliteitsprogramma Smaakmakers.
Een miljoen mensen hebben nu een abonnement op Mijn Albert Heijn Premium waarmee ze onder meer 10 procent korting krijgen op het biologische assortiment.
Spaaracties, plaatjesacties of loyaltyprogramma's om klanten te binden. Klanten sparen voor messensets, borden en pannen. En voor de kinderen zijn er spaaracties met plaatjes van Disney, de lievelingdieren van Freek Vonk of de sterren van de Eredivisie. Maar wat hebben supermarktketens geleerd van jarenlang spaaracties lanceren? Hoe effectief zijn die eigenlijk? En is er inmiddels een soort handboek voor het perfecte loyaltyprogramma? Met het EK voetbal in zicht zocht Distrifood het antwoord op die vragen.
ZAANDAM - Albert Heijn breidt het voordeel van Mijn Albert Heijn Premium uit naar zakelijke klanten.
EINDHOVEN - Klanten laken Jan Linders vanwege het verlies van hun trouw gespaarde Liefhebbers-punten door de overgang naar Albert Heijn.
ZEIST- Klanten van Albert Heijn verhandelen massaal Disney-stickers via Marktplaats. De spaaractie van de supermarkt loopt over een aantal dagen af.
ZAANDAM- Klanten van Albert Heijn kunnen vanaf volgende week oude pannen bij de supermarkt inleveren en sparen voor nieuwe pannen van GreenPan.
ZAANDAM - Diverse filialen van Albert Heijn hebben zondag urenlang gekampt met een storing aan het klantensysteem, de Bonus. Daardoor ontstonden aanzienlijke rijen voor de kassa.