FreshRecruitment
Udea lanceert verpakkingsvrij concept Wisselwaar bij Ekoplaza en Marqt
VEGHEL - Udea lanceert onder de naam Wisselwaar een eigen verpakkingsvrij concept met biologische kruidenierswaren in statiegeldpotten bij onder meer Ekoplaza.
VEGHEL - Udea lanceert onder de naam Wisselwaar een eigen verpakkingsvrij concept met biologische kruidenierswaren in statiegeldpotten bij onder meer Ekoplaza.
Twintig innovaties met een omzet van €2 miljoen tot €35 miljoen, waarbij de top-3 bestaat uit drankintroducties. Dat waren de topintroducties na twee jaar. Wat kunnen we leren van deze Stayers?, vraagt introductie-expert en gastschrijver Theo Toering zich af. 'Je moet snel succes hebben, sprinten dus.'
GELDERMALSEN - Biologische foodcoöperatie Odin breidt het assortiment kw en non-food uit met ongeveer 1000 producten.
ZAANDAM - Albert Heijn haalt het toegevoegde zout uit een groot deel van zijn huismerkassortiment bonen in blik en pot. Daarnaast stopt AH bij veel appelmoesproducten onder eigen merk met de toevoeging van suiker.
VEGHEL - Jumbo haalt per direct de potten Jumbo Amandelpasta uit de schappen omdat er ook pinda inzit.
ALPHEN AAN DEN RIJN - Hoogvliet opent op 17 april een nieuwe supermarkt aan de Kerkvaart in Mijdrecht. Het is de zeventigste supermarkt van de formule.
ZAANDAM - Albert Heijn roept de AH Chocopasta melk terug omdat er per ongeluk hazelnoten in zijn verwerkt.
WAPENVELD - Kruiden- en specerijproducent Koninklijke Euroma heeft overeenstemming bereikt over de overname van de Nederlandse branchegenoot Intertaste. Door samenvoeging van de activiteiten ontstaat een bedrijf met vijfhonderd medewerkers en een omzet van €220 miljoen.
GIESSEN - Conservenfabrikant Hak breidt het assortiment appelmoes zonder toegevoegde suikers verder uit en vermindert de suiker in reguliere appelmoes.
VIANEN - Out-of-stock in een winkel leidt in 40 procent van de gevallen tot geen aankoop of een aankoop elders.