FreshRecruitment
Klanten AH leveren meer dan 125.000 pannen in
ZAANDAM - Klanten van Albert Heijn hebben afgelopen herfst meer dan 125.000 pannen ingeleverd.
ZAANDAM - Klanten van Albert Heijn hebben afgelopen herfst meer dan 125.000 pannen ingeleverd.
ALKMAAR - Noord-Holland staat in supermarktland bekend als een heuse vechtmarkt. Die status werd in het eerste halfjaar van 2023 maar weer eens bevestigd. A-merkendiscounter Vomar piekte in de provincie, Jumbo haakte hier en daar aan, en Albert Heijn en Dekamarkt beten in het stof. Analyse van een roerige markt.
ALKMAAR - Het gemiddelde bestelbedrag en de omzet zitten in de lift. Het aantal klachten over Flink in de gebieden waar de flitsbezorger actief is, daalde juist tot nagenoeg nul. Dat heeft alles te maken met de maatregelen die het bedrijf afgelopen tijd nam om de overlast zoveel mogelijk te beperken. Een belangrijke doelstelling is om betere relaties aan te knopen met de buurt. Daarom opende onlangs de allereerste buurthub in Alkmaar. Dit moet de band met omwonenden verbeteren. Distrifood nam een kijkje bij de 'roze' Flink-winkel in het historische hart van de kaasstad.
SAN FRANCISCO - Boodschappenbezorger Instacart lanceert een onlinevraagbaak onder de naam Ask Instacart. Daarin wordt AI, zoals Chat GPT, gebruikt voor het contact met klanten.
LIENDEN - Jumbo in Lienden is opnieuw verkozen tot de meest klantvriendelijke supermarkt van de keten. Voor het tweede jaar op rij wint de supermarkt de prijs. De kracht? 'Omzet moet niet belangrijker zijn dan de klant.'
ZALTBOMMEL - Klanten gaan na de zomer opnieuw bekijken bij welke formule en bij welke producten ze het meeste waar voor hun geld krijgen nu de voedselinflatie steeds verder blijft oplopen.
'Hoe weten jullie wie jullie klanten zijn?' In het magazijn overviel een hulpkracht Plus-bedrijfsleider Hugo Bouman met die vraag. Het zette hem aan het nadenken.
ZEIST - De helft van de klanten rekent de boodschappen niet meer af bij een kassa waar een medewerker achter zit.
UTRECHT - De oplopende inflatie noopt Nibud het aandeel van het budget dat consumenten aan voeding besteden naar boven bij te stellen. Het instituut voor budgetvoorlichting signaleert een zorgwekkende ontwikkeling: doordat de koopkracht onder druk staat switchen steeds meer mensen van duurdere, gezonde naar goedkopere, ongezonde producten.
Een nieuw jaar vraagt niet alleen om goede voornemens, maar ook om groene voornemens. Daarmee doe je ook iets goeds voor de planeet. Wat doe jij dit jaar om te verduurzamen? Too Good To Go daagt je uit om één groen voornemen te bedenken.