FreshRecruitment
'Koffiebeleid Plus moet norm worden in de branche'
Fairtrade Nederland roept alle supermarktketens in Nederland op om Plus te volgen wanneer het gaat om huismerkkoffie.
Fairtrade Nederland roept alle supermarktketens in Nederland op om Plus te volgen wanneer het gaat om huismerkkoffie.
Plus introduceert de zogeheten Kartrekkers. Het gaat om biologische en fairtrade-producten die volgens Plus 'verkocht worden voor een normale prijs'.
Plus betaalt over het afgelopen jaar een recordbedrag van $2,15 miljoen aan Fairtrade. De supermarktketen roept andere retailers op om hun voorbeeld...
UTRECHT - Tijdens de Fairtrade Week doneerden Plus en Coop voor elke verkochte kilo bananen €0,15 aan een klimaatproject in Colombia. Bananenboeren...
UTRECHT - Keer op keer weet Plus het beste MVO Rapport te overleggen van alle supermarkten. Alleen vorig jaar moest de eerste plaats aan Poiesz...
UTRECHT - Plus draagt dit jaar een recordbedrag af aan Fairtrade-premie.
UTRECHT - Plus verduurzaamt chocolade van het huismerk verder en introduceert vier repen met chocolade uit Tony's Chocolonely Open Chain.
AMSTERDAM - Online supermarkt Crisp schakelt de tussenhandel uit bij de inkoop van bananen. Het bedrijf koopt voortaan rechtstreeks in bij een...
UTRECHT - De verkopen van producten met het Fairtrade-keurmerk stegen in Nederland vorig jaar met 11 procent.
UTRECHT - Plus verkoopt nu 10 jaar lang fairtrade-huismerkproducten. Het begon met de verkoop van fairtrade-bananen en inmiddels bestaat het...