Alles over Facebook

EPA

Carrefour gaat samenwerken met Meta, voormalig Facebook

EVRY - Carrefour kondigt een strategisch partnerschap aan met Meta, voormalig Facebook.

Michel Wallerbosch op een archieffoto. Foto: Ronald Hissink

Plus Wallerbosch drukt coronagerucht kop in

Plus-ondernemer Michel Wallerbosch  zegt dat het, ondanks en een coronageval onder de medewerkers, veilig winkelen is in zijn de supermarkt in het Twentse Geesteren.

Klanten Lidl zeer sceptisch over A-merkkoers

Klanten Lidl zeer sceptisch over A-merkkoers

HUIZEN - Veel Lidl-klanten zijn niet blij met de keuze van de supermarktketen om steeds meer A-merken toe te voegen aan het assortiment.

Jumbo eert Verstappen in advertentie

Jumbo eert Verstappen in advertentie

VEGHEL - Jumbo heeft in de dagbladen een advertentie laten plaatsen waarin de formule laat blijken blij te zijn met Max Verstappen.

AH: Zwakke paprika uit Spanje moet in plastic

ZAANDAM - Verschillende AH-klanten uiten kritiek op Albert Heijn nu er paprika's verpakt in plastic in de winkels liggen.

AH-klanten (B) witheet over lege actierekken

AH-klanten (B) witheet over lege actierekken

ANTWERPEN - Een flink aantal Belgische klanten van Albert Heijn heeft een vieze smaak overgehouden aan de 1+2 actie van de Nederlandse formule.

Excuses Delhaize na kritiek op actie met plastic

Excuses Delhaize na kritiek op actie met plastic

BRUSSEL - Delhaize heeft zich de woede op de hals gehaald van een groot aantal Belgische consumenten.

Flinke stijging online buzz Picnic

Flinke stijging online buzz Picnic

AMSTERDAM - Picnic is inmiddels één van de meest besproken supermarktformules op social media en het internet.

Verstappen-actie frustreert Jumbo-klanten

Verstappen-actie frustreert Jumbo-klanten

VEGHEL - Een flink aantal Jumbo-klanten heeft geen goed woord over voor de actie waarbij zij konden sparen voor een replica van de racewagen van Max Verstappen.

de Soccer Box die door AH uit de schappen is gehaald. Foto: Facebook

AH haalt 'seksistisch voetbalspel' uit schap

ZAANDAM - Albert Heijn heeft een voetbalspel uit de schappen gehaald na kritiek op social media dat het spel seksistisch en stereotype is.