
MAASTRICHT - Het aandeel van online in de supermarktomzet is na enkele jaren van stevige groei ineens aan het dalen. Het is de vraag of dit een...
MAASTRICHT - Het aandeel van online in de supermarktomzet is na enkele jaren van stevige groei ineens aan het dalen. Het is de vraag of dit een...
MAASTRICHT - Onder invloed van de foodinflatie heeft tweederde van de klanten zijn koopgedrag aangepast. Klanten jagen meer op aanbiedingen en...
AMSTERDAM - De meerderheid van de Europese consumenten wil steeds meer weten over gezonde voeding, maar ze zien supermarkten niet als meest...
MAASTRICHT - Het percentage Nederlanders dat tenminste één supermarkt-app gebruikt, is in twee jaar tijd meer dan verdubbeld. De app van Albert Heijn...
MAASTRICHT - De invloed van de coronacrisis op supermarktklanten is mogelijk nog intenser dan gedacht. ‘Klanten winkelen, eten en denken nu heel...
ROTTERDAM – Ruim 63 procent van de Nederlanders vertrouwt supermarkten zijn persoonlijke data toe.
TIEL - Accountantsbureau Deloitte heeft de resultaten van zijn grootschalige consumentenonderzoek gepresenteerd. Distrifood las het onderzoek, sprak...
MAASTRICHT - Veel klanten die weleens online boodschappen doen, zien wel iets in een koelbox bij de deur. Een huissleutel voor de bezorger is voor...
MAASTRICHT - Albert Heijn is met grote voorsprong marktleider in Nederland en is ook de voornaamste primaire supermarkt voor Nederlandse consumenten....
MAASTRICHT - Het percentage klanten dat bij meer dan twee supermarkten zijn boodschappen doet, is fors afgenomen. Een groeiende groep consumenten...