Alles over De Top 2019

Martin Kok en Anita Verdonk van Cooks CrossOver Communicatie: ‘Het beste commerciële resultaat wordt bereikt als de inspanningen van alle partijen optimaal op elkaar aansluiten’.

Cooks CrossOver Communicatie verbindt fabrikant, retailer én shopper

Communicatiebureaus zijn er in vele soorten, maar er is er maar één dat zich richt op het complete commerciële veld. Cooks CrossOver Communicatie in...

Trade marketing directeur Dieuwer van Staveren (r) en directeur sales & trade marketing Menno Oosterhoff (l).

2018 was een transformatiejaar voor FrieslandCampina

FrieslandCampina investeert volop in merken, duurzaamheid en het versnellen van innovaties. Dit levert een verantwoord geproduceerd productaanbod op,...

Commercieel directeur Marjolijn Niggebrugge van Nestlé Nederland verwacht voor 2019 250 introducties: innovaties en renovaties.

2019 gaat flinke groei brengen voor Nestlé

De visie en missie van de multinational Nestlé is al door oprichter Henri Nestlé opgesteld. Die missie is nog steeds bepalend voor het beleid en dus...

Volgens Jeroen van Vliet is suikerreductie een belangrijk aspect voor zowel Coca-Cola als voor de consument.

Coca-Cola kiest voor dialoog

Tijdens 'OPEN 2018' heeft Coca-Cola voor de tweede maal in sessies met klanten, experts, maatschappelijke organisaties en andere stakeholders van...

Karolina Swoboda weet hoe ze medewerkers binnen moet houden. ‘Heet je medewerkers op een goede manier welkom.’

OTTO Work Force: kwaliteit en kwantiteit personeel op peil houden

Het internationale aanbod van arbeid komt de komende jaren verder onder druk te staan, voorspelt Karolina Swoboda van OTTO Work Force. Om die druk te...

Philip den Ouden (links) en Jerry Tracey: ‘We moeten ervoor zorgen dat we een gemeenschappelijke digitaal spreken’.

Fresh Upstream: oerwoud aan informatie moet ontgonnen worden

Door steeds verder terug in de keten te gaan en data op dezelfde wijze te structureren en uit te wisselen wordt de transparantie in de keten...

Volgens Denis Gayout wil Bel Nederland samen met de retail laten zien dat er veel momenten zijn waarop je van kaas kunt genieten.

Bel Nederland ziet de potentie van kaas als snack

De categorie snacken tussendoor groeit, ziet Bel Nederland. Kaassnacks kunnen hierin een belangrijke rol spelen. General manager Benelux Denis...

Fred van Beek is oprecht trots op wat Unilever doet. ‘Omdat het daadwerkelijk waarde toevoegt voor zowel de consument als de retail.'

Unilever groeit met relevante innovaties

In de vijftien jaar dat VP Sales Fred van Beek werkzaam is bij Unilever, is het concern meer en meer vanuit trends gaan ontwikkelen, blikt hij terug....

Murk Spits: ‘Vrumona is een missiegestuurde onderneming geworden’.

Vrumona: van bescheiden challenger naar mentaal leider met passie

In 2015 is definitief het roer omgegooid bij Vrumona en is de ambitieuze weg ingeslagen om de categorie Frisdranken gezonder te maken. Als eerste...

Jan-Peter Müller is positief over de toekomst. ‘In deze branche worden er door producenten en retailers elk jaar zulke mooie stappen gezet, waardoor de hele branche steeds mooier en beter wordt.’

Müller Fresh Food Logistics ontzorgt steeds verder

De wereld van de logistiek heeft het niet makkelijk. Er zijn nogal wat punten waarop de uitdagingen op zijn zachtst gezegd 'groot' zijn. Toch heeft...