BEACH Recruitment
Crisp zoekt nieuwe groei in bedrijfskantines en basisscholen
Crisp stapt in de wereld van de foodservice.
Crisp stapt in de wereld van de foodservice.
De omzet van websupermarkten in Nederland groeit na de post-covid-dip weer. Dat komt echter niet meer door de groei van het aantal online klanten, maar vooral door toename van de bestedingen per bestelling. Samen met onderzoeker Milan Peeters van YouGov zet Distrifood de belangrijkste ontwikkelingen rond de online verkoop van fmcg-assortiment op een rijtje. 'De invloed van Albert Heijn groeit.'
Picnic en Crisp zijn de hoogst gewaardeerde websupermarkten van Nederland. De twee pure players krijgen van hun klanten het rapportcijfer 8,1, waarmee ze alle omnichannelspelers aftroeven.
Jumbo, Plus, Vomar en Picnic verkopen vanaf deze week nieuwe plantaardige producten van Redefine Meat. De voedingswaarden van de nieuwste generatie 'nieuw-vlees' zijn flink verbeterd.
Online supermarkt Crisp heeft de omzet over 2023 fors opgevoerd tot €74 miljoen. Tegelijkertijd schreef het bedrijf wel weer dikke rode cijfers.
Online supermarkt Crisp heeft een digitale pop-up store geopend samen met het Amsterdamse toprestaurant Toscanini.
Onlinesupermarkt Crisp is sinds afgelopen juni in Nederland operationeel winstgevend. Een reorganisatie en andere maatregelen om kosten te besparen spelen daarbij een sleutelrol.
Tom Peeters, algemeen directeur en mede-oprichter van Crisp, is van mening dat zijn bedrijf ver af staat van het concept van traditionele supermarkt.
Onlinesupermarkt Crisp zet vier voedselpioniers centraal in een nieuwe landelijke reclamecampagne.
Met een van de kleinste assortimenten van de markt vult Crisp naar eigen zeggen een van de grootste mandjes. Vooral in België ligt het gemiddelde bestelbedrag van Crisp-klanten hoog, zegt ceo Tom Peeters in een interview met Distrifood.
BEACH Recruitment
FreshRecruitment
FreshRecruitment
BEACH Recruitment BV
FreshRecruitment