
ZALTBOMMEL – Onderzoeksbureau IRI gaat verder als Circana. Dat is het gevolg van de wereldwijde fusie van IRI met het onderzoeksbureau NPD.
ZALTBOMMEL – Onderzoeksbureau IRI gaat verder als Circana. Dat is het gevolg van de wereldwijde fusie van IRI met het onderzoeksbureau NPD.
Om ook de beginnende flexitariër en de routinekoper te verleiden vaker vleesvervangers te kopen, wil Vivera ook een plaats in het vleesschap. En wel...
ZEIST - Ruim één op de drie Nederlanders bezuinigt op boodschappen. De hoge supermarktprijzen zijn daarvan de belangrijkste reden.
Welke trends bepalen de toekomst van foodretail en delivery? PayPal heeft dat samen met TrendWatching in kaart gebracht. Deze inzichten en PayPals...
ZEIST - Zeker €1 van de €5 die een Nederlandse consument uitgeeft aan boodschappen wordt besteed aan een product dat een duurzaamheidskeurmerk bevat.
De huidige inflatie dwingt consumenten om hun uitgavenpatroon onder de loep te nemen. ‘Maar dat wil nog niet zeggen dat dit ten koste gaat van hun...
AMSTERDAM - Consumenten tasten minder diep in de buidel bij supermarkten.
DEN HAAG – Met name de hogere energieprijs bovenop een toch al forse inflatie leidt tot een inflatie in 2022 van 5,2 procent. In de basisraming daalt...
Corona heeft de trend van gezond en duurzamer leven versneld. Dat stellen Christel van Zalk en Jacques van Diermen van De Graaf Bakeries. Consumenten...
DOETINCHEM – Onder de naam Onze Markt is er een consumentencoöperatie opgericht die strijdt voor eerlijker prijzen. In het buitenland is de beweging...