FreshRecruitment
13 cruciale consumententrends uit Deloitte-onderzoek
De jongste versie van het Consumentenonderzoek van Deloitte is uit. Distrifood las het onderzoek zorgvuldig en zet op basis van de cijfers 13...
De jongste versie van het Consumentenonderzoek van Deloitte is uit. Distrifood las het onderzoek zorgvuldig en zet op basis van de cijfers 13...
De nieuwe prijsstrategie van Picnic werkt. Mede door de invoering van volumekorting op een deel van het assortiment stijgt de gemiddelde bestelwaarde...
De hoge foodinflatie en de terugkeer naar school en werk na corona zorgen voor flinke verschuivingen in het zogenoemde maagaandeel. Winnaars zijn...
Jongeren sjoemelen in vergelijking met andere leeftijdsgroepen relatief vaak in de supermarkt. Zo beschadigen ze vaker producten om kortingsstickers...
Plus-bedrijfsleider Hugo Bouman doet boodschappen in zijn eigen winkel en verbaast zich over sommige zaken.
Koning klant zit steviger dan ooit op zijn troon. Supermarkten en fabrikanten weten dankzij big data steeds meer over de consument, maar tijdig...
MAASTRICHT - De torenhoge inflatie van de afgelopen anderhalf jaar heeft het consumentengedrag bij boodschappen doen op een groot aantal manieren...
Bert Baron ziet sinds coronamoeheid verschillende 'flaties' langskomen - de ene wat aanweziger dan de andere. De branche kan zich opmaken voor een...
Vion zet zich al jaren in voor goede ketensamenwerking in de vleescategorie. Transparantie en traceerbaarheid, en een goede afstemming van het aanbod...
DEN HAAG - Nederlanders hebben in februari 3,8 procent minder uitgegeven aan voedingsmiddelen, dranken en tabak