Collage: Distrifood

Aldi's communicatierevolutie

Onder het motto <em>‘be good, and tell it’</em> is een revolutie gaande bij Aldi. Het ooit zo gesloten instituut - filialen hadden zelfs geen...

Foto: ANP

Communicatie in tijden van corona

In een land dat lockdownmoe is, valt het niet mee begrip voor elkaar en elkaars standpunt te hebben, ziet hoofdredacteur Peter Garstenveld. Maar, om...

AH laat fabrikanten betalen voor plek in zoekresultaten en kliks op website. Foto: Distrifood

Fabrikant aan knoppen van AH-webwinkel

ZAANDAM – Albert Heijn heeft sponsored products gelanceerd. Fabrikanten betalen daarmee voor kliks in de AH webwinkel. Aan de achterkant kunnen de...

AH start ‘Zo wordt de zomer vakantie’

AH start ‘Zo wordt de zomer vakantie’

ZAANDAM – Onder de noemer ‘Zo wordt de zomer vakantie’ start AH vanaf volgende week communicatie gericht op de thuisblijvende Nederlander. Een rol is...