FreshRecruitment
Plus geeft kaartjes weg voor wedstrijden Eredivisie
Plus lanceert een landelijke actie waarbij klanten kans maken op gratis kaartjes voor een competitiewedstijd in de Eredivisie.
Plus lanceert een landelijke actie waarbij klanten kans maken op gratis kaartjes voor een competitiewedstijd in de Eredivisie.
De zomer van 2025 brengt niet alleen zon en ijs, maar ook een inspirerend voorbeeld van hoe merkactivatie, retailmedia en ondernemerschap samenkomen. The Magnum Ice Cream Company, WPP MEDIA en AH Retail Media Services sloegen de handen ineen voor de campagne '100 Days of Summer', een grootschalige merkactivatie die uitblinkt in integratie, innovatie en impact.
Aldi onderstreept in zijn nieuwste campagne dat klanten niet alleen voor de laagste prijzen bij de discounter moeten zijn, maar ook voor het kwalitatief hoogwaardige versaanbod.
Lidl en het eigen sportmerk Crivit lanceren een internationale campagne om klanten aan te sporen tot meer bewegen. Sporten moet toegankelijker en betaalbaarder worden voor iedereen.
Na het wereldwijde succes van de Share a Coke-campagne ruim tien jaar geleden, lanceert Coca-Cola een vernieuwde versie van de iconische campagne. En deze keer grootser en persoonlijker dan ooit. 'We willen mensen niet alleen online, maar juist in het echte leven met elkaar verbinden. Door het delen van een waardevol moment én een Coca-Cola!'
Albert Heijn zet deze paascampagne de bakkerijproducten in de schijnwerpers. Ook geven alle winkels een XXL Croissant-zitzak weg.
Johan van der Zanden treedt toe tot het bestuur van Stichting Ideële Reclame (Sire). Het hoofd communicatie en marketing van Albert Heijn committeert zich voor een periode van vier jaar.
Wakker Dier adviseert Vomar-klanten in een radiospot om voortaan boodschappen te doen bij Aldi, Dirk of Lidl. Volgens de actiegroep blijft het Noord-Hollandse familiebedrijf de vleesverkoop aanjagen met stuntprijzen.
De deuren van de 100e Spar Foodclub opent volgende week in Giesbeek.
Van het favoriete iconische karamelsnoepje tot een recept voor karameldonuts op Instagram; Werther's Original, hét karamelmerk van Nederland, is veelzijdiger dan gedacht. Het bekende snoepmerk laat zien dat je met alle varianten thuis heel goed cakes, koekjes en andere lekkernijen kunt bakken. En dat is ook goed voor de supermarktondernemer.