campagne

Froukje Mulder, tweede van links, op bezoek bij Rutte. Foto: MKB Nederland

Jumbo-ondernemer Froukje Mulder uit zorgen bij Rutte in het torentje

DEN HAAG - Jumbo-ondernemer Froukje Mulder bezocht vorige week demissionair minister-president Mark Rutte in het kader van de dag van de Ondernemer....

De boodschap van Mark Rutte aan de ondernemers. Foto: Vakcentrum

Mark Rutte ziet massale steunbetuiging voor supermarkt

DEN HAAG - Meer dan 10.000 consumenten hebben in de actie Super Steun laten blijken hoe belangrijk ze de supermarkt in hun omgeving vinden.

Brood van het eigen merk van Jan Linders in de nieuwe Albert Heijn Jan Linders in Venray. Foto: Distrifood

Foodwatch: Supers doen nauwelijks iets aan pesticiden in graan

AMSTERDAM - Supermarkten hebben nauwelijks oog voor pesticiden in graan en dat terwijl ze vol liggen met graanproducten, concludeert Foodwatch in een...

Foto: Albert Heijn

Spaaractie Albert Heijn leidt tot verzameldrift op Marktplaats

ZEIST- Klanten van Albert Heijn verhandelen massaal Disney-stickers via Marktplaats. De spaaractie van de supermarkt loopt over een aantal dagen af.

Nu nog meer Mentos Gum smaken in kartonnen verpakking

Nu nog meer Mentos Gum smaken in kartonnen verpakking

Kauwgom- en snoepgoedfabrikant Perfetti van Melle relaunched de bestaande kartonnen Mentos Gum potten en vervangt nog eens vier bestaande plastic...

Albert Heijn lanceert een campagne om kinderen meer fruit te laten eten. Foto AH

AH lanceert campagne om jeugd meer fruit te laten eten

ZAANDAM - Albert Heijn houdt samen met voetbalbond KNVB een campagne om voetballende kinderen meer fruit te laten consumeren.

Koen van der Sluis, Junior Trade Marketeer en Lisette Scholten, Senior Product Manager merci.

Merci brengt derde Nationale Bedankdag

In de aanloop naar 21 september inspireert Storck de Nederlandse consumenten om hun naasten te bedanken voor alledaagse kleine dingen. Die dag is het...

Het marketingteam van Bolletje.

Bolletje breidt het assortiment uit en lanceert de grootste campagne sinds jaren

Het hele najaar kun je niet om Bolletje Crackers heen. Als onderdeel van een brede campagne rondom het belangrijke groeisegment crackers,...

Foto: Distrifood

Albert Heijn geeft gas met extra promotie huismerk

ZAANDAM- Het aantal eigenmerkproducten in de boodschappenmand neemt voor het derde jaar op rij toe. Dat deelt Albert Heijn aan de vooravond van de...

Groots denken bezorgt Kips Distrifood Marketing Award 'Een feestje op je boterham'

Groots denken bezorgt Kips Distrifood Marketing Award 'Een feestje op je boterham'

Zwanenberg Food Group wint de Distrifood Marketing Award in de categorie Brood en Ontbijtproducten. De jury roemt de prestaties van het bedrijf dat...