Alles over Bavaria

Smaaktest Kassa: 0.0 bier Bavaria scoort het best

Smaaktest Kassa: 0.0 bier Bavaria scoort het best

HILVERSUM - Het bier van Bavaria komt het best uit een smaaktest van tv programma Kassa onder 0.0 bieren. Heineken eindigt op plek 2, gevolgd door Brouwers op 3.

Bavaria spreekt zich met commercial uit over WK-voetbal

Bavaria spreekt zich met commercial uit over WK-voetbal

LIESHOUT - Bavaria, onderdeel van Swinkels Family Brewers, lanceert een commercial waarmee het de discussie aangaat over het wereldkampioenschap voetbal dat op 20 november start in Qatar.

Archieffoto: Misset Horeca

Bavaria: 'Duurzaamheid moet onderdeel inkoop zijn'

LIESHOUT - Supermarkten moeten duurzaamheid integraal onderdeel maken van het inkoopbeleid. Het draait nog te vaak om prijs.

Bavaria wil bier van de schappen in Rusland

Bavaria wil bier van de schappen in Rusland

LIESHOUT - Swinkels Family Brewers, het bedrijf achter biermerk Bavaria, wil dat zijn bier niet meer wordt verkocht in Rusland en wil daarom af van zijn licentie-overeenkomst met de Moscow Brewing Company.

Swinkels Family Brewers boekt omzetstijging van 8% in 2021

Swinkels Family Brewers boekt omzetstijging van 8% in 2021

LIESHOUT - De omzet van Swinkels Family Brewers steeg in 2021 van €773 naar €836 miljoen, een stijging van 8 procent ten opzichte van 2020. De ebitda steeg met 26 procent, van €70 miljoen in 2020 naar €88 miljoen in 2021.

Vakbond CNV dreigt met acties bij Bavaria

Vakbond CNV dreigt met acties bij Bavaria

UTRECHT - Vakbond CNV eist dat Bavaria voor het weekend een klap geeft op een loonsverhoging voor zijn medewerkers.

AH komt met Jumbo-juichcape in eigen reclame (video)

AH komt met Jumbo-juichcape in eigen reclame (video)

ZAANDAM- Albert Heijn lanceerde een dag voor de EK-wedstrijd Nederland-Oekraïne een ludieke reclame met daarin de juichcape van Jumbo op het eigen YouTube-kanaal.

Swinkels ziet omzet met 14 procent dalen

LIESHOUT - De omzet van Swinkels Family Brewers is in 2020 met 14 procent gedaald naar €773 miljoen. Ook het bedrijfsresultaat daalde behoorlijk.

Bavaria-moeder wil 75 procent circulair zijn in 2025

LIESHOUT - Ondanks de coronacrisis behaalde Swinkels Family Brewers zijn doel om in 2020 voor 50 procent circulair te ondernemen. Over vijf jaar moet dat percentage stijgen naar 75 procent.

Archieffoto: Misset Horeca

Peer Swinkels: Ziekteverzuim liep op naar 30 procent

LIESHOUT - Bavaria nam vroeg strenge maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Toch had het bedrijf in april 30 procent ziekteverzuim.