FreshRecruitment
Wakker Dier richt in nieuwe commercial pijlen op Plus
Actiegroep Wakker Dier richt zijn pijlen in een nieuwe commercial op Plus en wil dat de coöperatieve formule het voorbeeld van Jumbo volgt en stopt met vleesaanbiedingen.
Actiegroep Wakker Dier richt zijn pijlen in een nieuwe commercial op Plus en wil dat de coöperatieve formule het voorbeeld van Jumbo volgt en stopt met vleesaanbiedingen.
Lidl heeft in de app een nieuwe functie. Klanten kunnen er nu zien welke prijzen van de discounter in prijs omlaag gaan.
Dirk kondigt een nieuwe campagne met structurele prijsverlagingen van A-merken aan. De actie loopt tot het einde van het jaar.
Consumenten baseren hun prijsbeleving niet altijd op cijfers of ervaring, maar ook op meningen van anderen. Bert Baron pleit daarom voor transparantie en communicatie bij prijsverhogingen.
De Duitse consumentenbond sleept Lidl voor de rechter vanwege de campagne met permanente prijsverlagingen.
De Duitse televisiezender ZDF heeft afgelopen week de nieuwe documentairefilm Rewe, Edeka und Co - Wer verdient an unseren Lebensmitteln? uitgezonden.
Het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL) wil dat de politiek nieuwe wetsvoorstellen vooraf toetst om zo de impact op boodschappenprijzen te monitoren. Dat schrijft de branchevereniging in een manifest.
Nederlanders die over de grens boodschappen doen, besparen tot 20 procent. Wie vooral op aanbiedingen let, is in ons land minder duur uit.
Aldi Nord en Aldi Süd lijken te profiteren van de pijzenslag die grote rivaal Lidl in Duitsland juist liet ontbranden. Dat concludeert de Belgische marktonderzoeker Accurat.
Albert Heijn erkent dat niet alle Prijsfavorieten van het eigen merk zijn.