FreshRecruitment
AH reduceert voedselverspilling met Laatste Kans Koopjes
Albert Heijn introduceert met Laatste Kans Koopjes een nieuw initiatief om voedselverspilling verder te reduceren.
Albert Heijn introduceert met Laatste Kans Koopjes een nieuw initiatief om voedselverspilling verder te reduceren.
Lidl prijst alle non-foodartikelen in de winkels flink af. Gereedschap, kleding en sportattributen gaan allemaal met 40 procent korting de deur uit. Klanten moeten wel de app scannen bij het afrekenen.
Nederlanders vergeten geregeld boodschappen en daardoor geven ze onbedoeld meer geld uit in de supermarkt.
Lidl heeft in de app een nieuwe functie. Klanten kunnen er nu zien welke prijzen van de discounter in prijs omlaag gaan.
Plus-ondernemers Stefan Ammerlaan en Tom van Schaick ontwikkelden de app Lefboom, waarmee klanten beloningspunten verzamelen om hun omgeving te vergroenen. Ze roepen collega-ondernemers op om zich bij dit duurzame initiatief aan te sluiten.
Lidl test sinds enkele maanden in twee filialen in Nederland digitale emballagebonnen via de app. In Duitsland rolt de discounter de technologie volgende maand zelfs al uit.
Vomar heeft sinds begin deze maand 'last minute'-vouchers in de app. Dat zijn aanbiedingen die Vomar naar eigen zeggen op het laatste moment inkoopt. Niet alle klanten zijn echter blij met de nieuwe kortingsactie.
Een supermarkt-app gebruiken kan een huishouden jaarlijks tot €600 aan korting opleveren.
Albert Heijn zet steviger in op zijn door kunstmatige intelligentie gevoede assistent-functionaliteit in de eigen app. Om de rol van de AI-assistent te versterken krijgt hij een naam.
Spar University heeft een aantal nieuwe features toegevoegd aan de app. Zo is er nu een koffie-abonnement en een loyaliteitsprogramma toegevoegd.