Mora Tostini wint eerste Special Wheel 2019

Mora Tostini wint eerste Special Wheel 2019

TILBURG - Bij Van Geloven is woensdag de eerste Special Wheel 2019 uitgereikt. Mora Tostini is volgens de Wheel of Retail-jury de meest marktverruimende productintroductie van 2018.

Volgens de jury verruimt Mora met Tostini niet alleen de markt, maar heeft het ook een nieuw gebruiksmoment weten te scheppen. De prijs is door hoofdredacteur Peter Garstenveld uitgereikt aan brandmanager Chiel den Otter. Mora Tostini is tevens winnaar van de Wheel of Retail in de categorie Diepvries-snacks.

Wheels of Retail per categorie

Dinsdag en woensdag zijn in totaal vijf categoriewinnaars 2019 bekendgemaakt. Hertog Jan Enkel, een speciaalbier met laag alcoholpercentage, wint dit jaar de Wheel of Retail in de categorie Bier. De winnaar in de zuivelcategorie is Almhof Lekker & Licht. Lay's Mixups van PepsiCo, waar deze week de feestweek werd afgetrapt, is de beste productintroductie in de categorie Z&S Droge Snacks. De Wheel of Retail Z&S Biscuit en Koek 2019 is voor Unilevers Calvé Pindakaasreep.

Wheel on Wheels

Elke prijsuitreiking vindt op locatie van de fabrikant plaats. Hiervoor rijdt een feestbus door Nederland. Op de Distrifood-liveblog is ook aankomende dagen te lezen en zien waar de bus staat en wie een Wheel of Retail wint.