nieuws

Deka gebruikt klantoordeel in verscampagne

Vers 696

Deka gebruikt klantoordeel in verscampagne
Dekamarkt-smaakpanel. Bron: Detailresult

VELSEN-NOORD – Volgende week start Dekamarkt een nieuwe campagne waarin de keten zich drie weken lang profileert als dé supermarkt voor versproducten met de beste smaak en prijs.

De campagne ‘Beste smaak. Beste prijs.’ toont rapportcijfers van geteste producten door meer dan 600 van zijn eigen klanten. Zij konden in de World of Food in Beverwijk en die in Apeldoorn tien versproducten proeven en beoordelen. Ze gaven onder meer hun mening over biefstuk, bananen, bolletjes en sinaasappels van Dekamarkt.

Boerenachterham

Het panel gaf de boerenachterham van de keten met een 8,7 het hoogste cijfer van alle versproducten. Directeur Pieter Rozendaal: ‘We zijn blij met de enthousiaste reacties en de positieve resultaten. Met de tips om producten nóg beter te maken, gaan we zeker aan de slag.’ Hij zegt verder dat het klantenoordeel gebruikt wordt voor de selectie van leveranciers.

Reageer op dit artikel