
IRI: Superunie beperkt verlies marktaandeel na vertrek Deen
ZALTBOMMEL - Het marktaandeel van Superunie is afgelopen jaar met een vol procentpunt gedaald naar 25,6 procent, maar het inkoopverbond beperkte...
ZALTBOMMEL - Het marktaandeel van Superunie is afgelopen jaar met een vol procentpunt gedaald naar 25,6 procent, maar het inkoopverbond beperkte...
AMSTERDAM - Zowel Jumbo als Lidl hebben marktaandeel ingeleverd over 2022. Dat maakt onderzoeksbureau NielsenIQ bekend. AH laat groei zien,...
AMSTELVEEN - Plus behoudt bij de landelijke formules de eerste plaats in het GfK Kerstrapport 2022 die de formule afgelopen zomer heeft heroverd....
DIEMEN - Het prijsniveau van huismerken lag in de afgelopen periode 17,5 procent boven het niveau van vorig jaar. Bij A-merken gaat het om een...
AMSTERDAM - Nederlandse consumenten proberen als gevolg van de inflatie zoveel mogelijk te besparen op boodschappen in de supermarkt.
ZALTBOMMEL - Het gedeelte van de omzet in supermarkten dat afgelopen halfjaar in de reclame is verkocht is afgenomen. Ook zal het met alle...
BENNEKOM – Albert Heijn is met een omzet van €10,6 miljard de grootste foodverkoper van Nederland. Dat blijkt uit de FSIN Food500. Thuisbezorgd is...
CHICAGO/NEURENBERG - NielsenIQ en GfK willen samengaan. Het is een wereldwijde fusie. Eigenaar wordt private-equity-onderneming Advent.
SNEEK/OSS - Plus en Poiesz zijn de respectievelijk de beste landelijke en regionale supermarktformule van Nederland. Distrifood filmt de uitreiking....
OSS – Plus is de beste landelijke formule in het Zomerrapport van GfK en Distrifood waar klanten hun waardering uitspreken over supermarktformules.