Circana: Marktaandeel Lidl stijgt wel, daling voor Plus/Coop
ZALTBOMMEL - Het marktaandeel van Lidl Nederland is met 0,3 procentpunt gestegen ten opzichte van vorig jaar.
ZALTBOMMEL - Het marktaandeel van Lidl Nederland is met 0,3 procentpunt gestegen ten opzichte van vorig jaar.
AMSTERDAM - NielsenIQ heeft de marktaandelen over 2023 gepubliceerd.
ZEIST - Historische winnaars in het GfK Kerstrapport 2023. Bij de landelijke formules een primeur. Voor de eerste keer in de geschiedenis staat Dirk...
HUIZEN/UTRECHT - Lidl heeft voor het eerst het GfK Zomerrapport gewonnen. De discounter deelt de eerste plaats met de winnaar van het jongste...
ZALTBOMMEL - Het marktaandeel van Superunie is afgelopen jaar met een vol procentpunt gedaald naar 25,6 procent, maar het inkoopverbond beperkte...
AMSTERDAM - Zowel Jumbo als Lidl hebben marktaandeel ingeleverd over 2022. Dat maakt onderzoeksbureau NielsenIQ bekend. AH laat groei zien,...
AMSTELVEEN - Plus behoudt bij de landelijke formules de eerste plaats in het GfK Kerstrapport 2022 die de formule afgelopen zomer heeft heroverd....
DIEMEN - Het prijsniveau van huismerken lag in de afgelopen periode 17,5 procent boven het niveau van vorig jaar. Bij A-merken gaat het om een...
AMSTERDAM - Nederlandse consumenten proberen als gevolg van de inflatie zoveel mogelijk te besparen op boodschappen in de supermarkt.
ZALTBOMMEL - Het gedeelte van de omzet in supermarkten dat afgelopen halfjaar in de reclame is verkocht is afgenomen. Ook zal het met alle...