
Superunie heeft in 2019 grote stappen gezet. De eigenmerkoperatie G’woon is afgerond en het aanbod is verduurzaamd. Inkoopdirecteur Van Dulmen...
Superunie heeft in 2019 grote stappen gezet. De eigenmerkoperatie G’woon is afgerond en het aanbod is verduurzaamd. Inkoopdirecteur Van Dulmen...
‘Zet in op meer volumegroei. Groei door waarde alleen is eindig en geeft andere kanalen ruimte om de supermarkten te beconcurreren’, luidt het advies...
Het gaat het niet alleen om de prijs, of extra service, of breed assortiment. ‘Juist het samenkomen van deze elementen valt erg in de smaak bij de...
‘Doen is het nieuwe denken. Daarmee bedoel ik niet dat je moet stoppen met nadenken, maar de tijd om rustig achter over te leunen is er simpelweg...
Producten verkozen door de consument, gemakkelijk te vinden voor de shoppers, waarde creërend voor de klanten en ook nog eens ecologisch verantwoord,...
Net als de laatste drie jaar lag de focus bij Vrumona in 2019 op gezond. Met minder suiker in het complete portfolio en een ruimer aanbod in...
‘We hebben een goed jaar achter de rug’, concludeert Unilever‘s VP Sales Fred van Beek. ‘Er gebeurt veel in de markt, maar ondanks die diversiteit...
SyncForce levert een uniek softwareplatform dat productontwikkeling verbindt met het delen van productinformatie, intern en met handelspartners....
2019 was een dynamisch jaar voor Dr. Oetker. Het bedrijf deed een grote stap voorwaarts, wat zorgde voor interne en externe groei. ‘We hebben meer de...
De afgelopen jaren heeft HAK zich met innovaties en consumentencampagnes sterk ingezet voor het vergroten van de consumptie van groenten en...