
‘Met hetzelfde gemak gooi je het in de prullenbak’, dat was de slogan in de vorige eeuw. Maar nu niet meer: met hetzelfde gemak, maar dan zónder...
‘Met hetzelfde gemak gooi je het in de prullenbak’, dat was de slogan in de vorige eeuw. Maar nu niet meer: met hetzelfde gemak, maar dan zónder...
Stel je koopt een auto. Keuzes, keuzes. Welke auto koop je? En op basis van welke eisen en wensen? Wettelijke eisen neemt niemand mee in zijn...
In Foodmagazine las Roland Tabor de oproep van <a...
Vorige maand had Foodmagazine-columnist Olaf van Gerwen het op deze plek over Jan Linders. Dit keer is het de beurt aan Jans Friese tegenhanger:...
De keuze voor biologisch van Boy Griffioen intrigeert duurzaamheidsexpert Mark Soetman. Griffioen maakt stevige keuzes om zijn bedrijf te...
In B2B vind ik het op de gevel hijsen van je eigen naam een flagrant gebrek aan creativiteit. Maar als kleine kruidenier is het heel logisch je naam...
Ondanks alle perikelen die het covid-19-virus veroorzaakt in de operatie en voor het personeel, wordt 2020 een heerlijk jaar voor de supermarktomzet....
Mark Soetman vraagt zich af of je via de ‘praatgroepjes’ van Joris Lohman wel een deuk in een duurzaam pakje boter kunt slaan. In een dubbelcolumn...
Deze zomer bracht ik door in Frankrijk. Zoals gebruikelijk heb ik een paar dagen nodig om te wennen aan de lange en traag doorlopende rijen bij de...
Bij Deen Supermarkten is het overkappende idee dat klanten en medewerkers zich thuis voelen. Een pracht van een missie, die richting geeft en...